امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۲۵:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

پرداخت تسهیلات یک میلیون ریالی به خانوارهای بدون درآمد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت یک میلیون ریال کمک بلاعوض به خانوارهای فاقد درآمد ثابت خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان گفت: به منظور عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از خانوارها در شرایط شیوع بیماری کرونا دوطرح حمایتی پرداخت کمک بلاعوض یک میلیون ریالی ماهانه به اعضای خانوار و پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرست خانوار در دست اقدام است.

خانم پروانه نیک مرام افزود: کمک بلاعوض (ماهانه مبلغ یک میلیون ریال به ازاء هر یک از اعضای خانوار) از آذرماه تا پایان سال جاری به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه تعداد اعضای خانواده با توجه به زمان پرداخت وام اول (فروردین سال ۱۳۹۹) درنظر گرفته می‌شود ادامه داد: خانوار‌های مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمد ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوار‌ها بوده‌اند، زیر پوشش این طرح حمایتی قرار می‌گیرند.

خانم نیک مرام بیان کرد: تمامی افرادی که درنوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی نیز شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان گفت: افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهاد‌های عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

خانم نیک مرام افزود: متقاضیان باید کد ملی خود را با تلفن ثبت شده به نام سرپرست خانوار از امروز به مدت یک هفته به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

وی اضافه کرد: پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها، یک هفته از ۱۲ آذر تا ۱۹ آذر، داده‌های اطلاعاتی پایش و در هفته سوم از ۲۰ آذر تا ۲۷ آذر به پیامک‌های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌شود.

گفتنی است بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد ۴ درصد از محل باقی مانده منابع بسته جبرانی مصوب جلسه دوازدهم نهم فروردین ستاد ملی مدیریت کرونا، با اقساط ۳۰ ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار خواهد بود.

منتشر شده در :2020/11/25 - 09:11|شناسه خبر: 58510 392 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه