امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۴:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسابقه طراحی و نقاشی بمناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در چرام برگزار شد+تصاویر

مسابقه طراحی و نقاشی بمناسبت سالروز شهادت سردار دلها سردار سلیمانی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ به نقل از روابط ‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام ،سیدمحمد تقوی در این خصوص اظهار داشت: مسابقه طراحی و نقاشی بمناسبت سالروز شهادت سردار دلها سردار سلیمانی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام برگزار شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام افزود: با توجه به سالروز شهادت سردار دلها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام اقدام به برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع سردار دلها کرد که پس از انجام تبلیغات و مدت زمان مشخص تعداد ۵۶اثر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد این مسابقه در سطح شهرستانی بود و فقط متقاضیان و هنرمندان کودک و نوجوان شهرستان چرام شرکت کردندکه پس از داوری و با توجه به اینکه روز شهادت سردار شهیدان روز سیزدهم دی ماه بود ما ۱۳ برگزیده داشتیم که توسط داور این مسابقه. انتخاب شدند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام در ادامه گفت: لازم میدانم از زحمات کاظمی ریس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان چرام هم تشکر کنم که ضمن همکاری در برگزاری این مسابقه زحمت داوری آثار را تقبل کردند.

 

تقوی در پایان تصریح کرد: لازم می دانم که از حمایت های مادی و معنوی مدیر کل ارشاد، فرماندار شهرستان و امام جمعه تشکر کنم وهدف ما تشویق قشر کودک و نوجوان بود و ازهمه شرکت کنندگان تقدیر و تشکر می کنم.

 

تصاویر تکمیلی:

 

منتشر شده در :2021/01/18 - 12:01|شناسه خبر: 60418 2510 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه