امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۰۹:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: خرید ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات برای مراکز درمانی استان

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از خرید ۳۰میلیارد تومان تجهیزات برای مراکز درمانی بویژه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان، مدیر درمان تامین اجتماعی بهمراه روسای مراکز و تعدادمحدودی از کارکنان با حفظ پروتکل های بهداشتی با حجت السلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج به مناسبت دهه مبارک فجردیدار کردند.

بهور مدیر درمان تامین اجتماعی در این دیدار به تشریح خدمات تامین اجتماعی در بخش درمان پرداخت و خدمات تامین اجتماعی به مردم را پس انقلاب بسیار چشمگیر و قابل تامل ذکر کرد.

مدیر درمان، گفت: درحال حاضر روزانه بیش از ۷۵۰۰نفر مراجعه سرپایی در بخشهای مختلف مراکز درمانی پذیرش داریم.

وی با اشاره به اینکه در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج تعداد ۶۴ تخت بستری وجود دارد، افزود:قریب به ۳۰میلیارد تومان تجهیزات برای مراکز درمانی بویژه بیمارستان شهدای گمنام خریداری شده و تعداد بخش ها از ۴ بخش جراحی به ۱۲ بخش ارتقا داده شده در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان در بین همه دستگاههای ارائه دهنده خدمات درمانی تقریبا ۸۷درصد رضایتمندی وجود دارد که این افتخاری برای ماست و باید تکریم مردم و رضایتمندی را بیشتر کنیم.

بهور عنوان کرد: این کارها با کارجهادی ، انقلابی و بسیجی، مدیران و کارکنان تلاشگر درمان تامین اجتماعی استان محقق می شود.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهریاسوج ضمن تبریک ایام اله دهه مبارک فجر به مدیران و کارکنان این سازمان، عنوان کرد:، تامین اجتماعی سازمانی است که در جهت تحقق عدالت اجتماعی گام بر می‌دارد.
وی گفت: بایدچتر حمایت سازمان تامین اجتماعی بر سر گروه هاو اقشار زیادی از جمعیت کشور گسترانیده شود تا مردم دغدغه تامین آتیه خود را نداشته و نگران آینده نباشند.

بهور اظهار داشت: شما باید شاکر خدا باشید که در سازمانی کار می کنید که بیشتر جمعیت آن از اقشار کم در آمد جامعه هستند مطمئن باشید کار کردن برای محرومان و کارگران رضایت خداوند متعال را به همراه دارد ،سعی و تلاش خود را در کارتان دو چندان کنید تا مورد لطف خداوند متعال و دعای خیر محرومان قرار گیرد.

منتشر شده در :2021/02/10 - 07:02|شناسه خبر: 61498 578 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه