امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۰۶:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد: نازل‌های جایگاه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد مشکلی ندارند/ تجهیزات همه زمین‌های بازی شهرداری غیراستاندارد هستند

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد نازل‌های جایگاه عرضه سوخت مایع هیچ مشکلی ندارند، گفت: استاندارد و شرکت نفت در حال کنترل نازل‌ها هستند و مردم به لحاظ کمیت نازل‌ها نگران نباشند.

بهمن رحمتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد نازل‌های جایگاه عرضه سوخت مایع هیچ مشکلی ندارند، گفت: استاندارد و شرکت نفت در حال کنترل نازل‌ها هستند و مردم به لحاظ کمیت نازل‌ها نگران نباشند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال گذشته در دو مرحله از کیفیت نازل‌های سوخت نمونه‌برداری صورت گرفت و به استان هرمزگان ارسال و کیفیت بنزین کشور به سازمان استاندارد اعلام شد.

وی در خصوص وضعیت جایگاه سی‌.ان.جی گفت: ۲۹ جایگاه سی‌.ان.جی در استان وجود دارد که ۲۰ مورد تایید قرار گرفتند، ۳ مورد غیرفعال و ۶ مورد در مرحله تست‌ مخازن هستند، ضمن اینکه عدم انطباق بحرانی که منجر به تعطیلی یا قطع گاز شود نداریم.

رحمتی در خصوص استاندارد وسایل بازی شهربازی‌ها گفت: تجهیزات همه زمین‌های بازی شهرداری غیراستاندارد هستند، سال گذشته ۵۸ مورد بازرسی از تجهیزات صورت گرفت که ۴۰ مورد پروانه بعد از نصب گواهی دریافت کردند.

مدیرکل استاندارد در خصوص وضعیت استاندارد آسانسورها گفت: با همکاری شهرداری استعلامات لازم اخذ شده اما در گچساران شهرداری هیچ‌گونه همکاری ندارد این موضوع را به دادستانی گچساران اعلام کردیم.هر حادثه‌ای که در آسانسورها رخ دهد ابتدا مالک سپس شهرداری پاسخ‌گو است.

منتشر شده در :2021/04/20 - 09:04|شناسه خبر: 64350 267 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه