امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۱۸:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یکه تازی ادامه دار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/بویراحمد رکورددار مبتلایان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۳۹ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار جان خود را از دست داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۵۵۹ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۷۶ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۴۱۱۰ نفر بهبود یافته اند. 

دکتر یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹۷ نمونه pcr انجام شده که ۵۰ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا و از ۶۲۱ نمونه تست سریع انجام شده ٢٩ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، چرام، کهگیلویه و بهمئی بود. 

وی افزود: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش روزافزون شمار مبتلایان  در استان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی ، استفاده‌ از ماسک و عدم حضور در تجمعات را در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری  کرونا خودداری کنند تا انشاالله شاهد گذر از این پیک خطرناک باشیم .

دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان استان و جانبازان بالاتر از ۵٠ درصد ادامه دارد و انشاالله بزودی واکسیناسیون بیماران خاص، صعب العلاج و سایر افراد واجد شرایط شروع خواهد شد.

منتشر شده در :2021/04/21 - 07:04|شناسه خبر: 64416 351 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه