امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۶:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج از اقدامات مدیر فرودگاه شهدای یاسوج

راه ملت: اهتمام مدیر فرودگاه یاسوج به راه اندازی دو باب نمازخانه در سالن ترانزیت فرودگاه قدردانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج را به دنبال داشت. به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای یاسوج ، سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در این لوح […]

راه ملت: اهتمام مدیر فرودگاه یاسوج به راه اندازی دو باب نمازخانه در سالن ترانزیت فرودگاه قدردانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج را به دنبال داشت.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای یاسوج ، سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در این لوح سپاس با اشاره به اینکه نماز میراث گرانقدر انبیای الهی و اقامه نماز و بزرگداشت مقام نمازگزاران ثمره حکومت صالحان بر گستره گیتی است، از اهتمام مدیر فرودگاه یاسوج در امر ترویج فرهنگ بویژه احداث دو باب نمازخانه بسیار زیبا در سالن ترانزیت فرودگاه شهدای یاسوج قدردانی کرده است.

همچنین رضا قاسمی، رییس ستاد اقامه نماز استان نیز در لوح جداگانه ای از اقدام عنایت اله انصاری فرد در احداث دو باب نمازخانه در سالن ترانزیت فرودگاه سپاس گزاری کرده است.

منتشر شده در :2021/05/03 - 07:05|شناسه خبر: 64658 306 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه