امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۲:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقدیر معاونت روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور از مدیر روابط عمومی این اداره کل در استان کهگیلویه وبویراحمد

سرهنگ پاسدار مجید جوشقانی معاونت روابط عمومی بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس از مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز روابط عمومی تجلیل کرد.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ پاسدار مجید جوشقانی معاونت روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به دلیل عملکرد مثبت و تلاش مستمر و تاثیر گذار آقای ابراهیم آذربو مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد در پیشبرد اهداف روابط عمومی در استان، خدمات ارزنده در برگزاری برنامه های هفته روابط عمومی در استان و به مناسبت روز روابط عمومی تجلیل کرد.

در متن پیوست این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای ابراهیم آذربو
مدیر محترم روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد
بدون تردید روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در عرصه سیاست گذاری های کلان نظام و هدایت سازمان ها جایگاه ویژه ای دارد و از آنجائیکه روابط عمومی و کارکردهای آن به مثابه روح فعالیت هاست امروزه به رکن مهمی از عملکرد سازمانها تبدیل شده است. روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را فرصت مقتنمی شمرده تا ضمن تبریک این روز به شما، فعال این حوزه از عملکرد مثبت و تلاش مستمر و تاثیرگذار و نگاه هدفمند و ارزشمند شما در پیشبرد اهداف روابط عمومی و همچنین خدمات ارزنده شما به عنوان دبیر اجرایی برگزاری هفته روابط عمومی در استان تقدیر و تشکر نمایم.
امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده بتوانید همچون گذشته با استفاده از تجربیات گرانبهای خویش در تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید اهتمام ورزیده و در این مسیر همچنان موفق و موید باشید. توفیقات روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم

منتشر شده در :2021/05/19 - 10:05|شناسه خبر: 64992 269 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه