امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۳:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وزیر نیرو سهام دار شرکت خصوصی نیست/تکذیب اقامت وزیر نیرو در هتل اسپیناس/ هدف شایعات انحراف افکار مردم از مدیریت مصرف برق است

مالکیت یا سهامداری وزیر نیرو در شرکتهای خصوصی صحیح نبوده و از اساس تکذیب می‌گردد.

به گزارش راه ملت؛ ر چند روز گذشته و به دنبال بروز مشکلات غیر قابل پیش بینی در تامین برق مصرفی برخی شهروندان در کشور که بر اثر افزایش قابل توجه دما و مصرف دستگاه‌های سرمایشی بوجود آمد، شاهد گسترش شایعات کذب و بی‌اساس در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل و یا سهامدار بودن ایشان در شرکتهای خصوصی بوده‌ایم .
تردیدی نیست که انتشار این شایعات بی پایه و اساس نه تنها کمکی به بهبود وضعیت پیش آمده نمی‌نماید، بلکه ممکن است موجب دلسردی مردم کشور از خدمتگذارانشان در نظام جمهوری اسلامی گردد.
روابط عمومی وزارت نیرو تاکید می‌کند دکتر اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند . همچنین هرگونه مالکیت یا سهامداری ایشان در شرکتهای خصوصی صحیح نبوده و از اساس تکذیب می‌گردد.
وزارت نیرو از تمامی شخصیت‌ها و فعالان رسانه ای درخواست می‌کند در زمانی که می‌بایست تمام توجه‌ مردم به خواسته مسئولان و دلسوزان کشور در راستای مدیریت مصرف برق معطوف باشد، به اینگونه شایعات دامن نزده و وزارت نیرو را در مدیریت و عبور شرایط پیش آمده یاری کنند، ضمن اینکه حق پیگیری موضوع و تعقیب قانونی کسانی که اینگونه مسائل را مطرح می‌کنند برای خود محفوظ می‌داند.

منتشر شده در :2021/07/10 - 10:07|شناسه خبر: 66756 187 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه