امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۴۲:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار دهدشت خبر داد:

اولین پیست دوچرخه سواری استان در دهدشت احداث می شود

شهردار دهدشت اعتبار فاز اول این پروژه را از محل اعتبارات ملی پارک بلادشاپور و تپه نورالشهدا و از طرح های پیشنهادی به مشاور اعلام کرد.

به گزارش راه ملت: احسان تابش نژاد شهردار دهدشت، امروز(۲۵ تیر) در حاشیه احداث پروژه پیست دوچرخه سواری که با حضور اعضای شورای پنجم،نکویی زاده رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان،گنجی پور رییس هییت دوچرخه سواری برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پروژه اولین مسیر دوچرخه سواری شهری دهدشت است بیان داشت: این مسیر میتواند یک رینگ کامل دوچرخه سواری باشد که فاز اول آن امروز آغاز به احداث شد.

وی افزود: طول کامل این مسیر حدود ۲ کیلومتر است که در فازهای بعدی تکمیل خواهد شد

شهردار دهدشت اعتبار فاز اول این پروژه را از محل اعتبارات ملی پارک بلادشاپور و تپه نورالشهدا و از طرح های پیشنهادی به مشاور اعلام کرد.

تابش نژاد هدف از اجرای این پروژه را ترویج فرهنگ ورزش همگانی اعلام کرد و افزود: وجود چنین بسترهایی موجب می‌شود افراد رغبت بیشتری به انجام ورزش پیدا کنند.

وی افزود: متاسفانه در محیط شهری محیط مناسبی برای دوچرخه سواری وجود نداشت و همین امر موجب شده بود دوچرخه سواران در خیابانها تردد کنند که با خطرات بسیاری برای آنها همراه بود.

وی افزود: در همین راستا این مسیر دوچرخه سواری افتتاح شد تا دوچرخه سواران در محیطی امن و ایمن به انجام ورزش دوچرخه سواری بپردازند.

تابش نژاد ضمن تقدیر از دغدغه مندی شورای شهر دهدشت و سایر پرسنل فعال در شهرداری دهدشت

بر جدیت در احداث و همکاری با اداره ورزش و جوانان برای راه اندازی این پیست تاکید کرد.

نکویی زاده، رییس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه اظهار کرد:این پارک متعلق به شهرداری است،چون فضای مناسبی برای ورزش دوچرخه سواری داشت با شهردار و شورای شهر صحبت کردیم تا با احداث پیست به این ورزش رشد خوبی در استان دهیم.

نیکویی زاده گفت:شهردار دهدشت سنگ تمام گذاشت و برای احداث استقبال کردند.

این مسوول خاطر نشان کرد:اعتبار احداث پیست،دیوار حایل و آسفالت هم از اعتبار پارک تامین می شود.

گنجی پور رییس هیات دوچرخه سواری کهگیلویه هم اظهار کرد:از زمان فعالیت در هیات دوچرخه سواری،نقشه و مسیر راه خودمان را طراحی کردیم.

گنجی پور ادامه داد:گام اول معرفی هیات به مردم و علاقه مندان بود ودر و گام دوم را کارهای تخصصی از جمله آموزش مربیان و دوچرخه سواران به صورت حرفه ای، و اماده سازی زیرساخت ها قرار دادیم.

وی افزود:پس از بررسی چندین مسیر در نهایت این مسیر به عنوان پیست دوچرخه سواری مناسب تر بود که با کمک مجموعه شهرداری مخصوصا شهردار و آقای موذنی الان در مرحله احداث پیست هستیم.

گنجی پور مطرح کرد:فاز اول این پیست را در همین تابستان با یک مسابقه رسمی دوچرخه سواری افتتاح می کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ مجموعه شهرداری همانطور که تا الان حمایت کردند در ادامه هم همکاری کنند تا این پیست با توجه به فضای طبیعی آن به بهترین پیست استان و جنوب کشور برای برگزاری مسابقات شهرستانی،استانی و حتی کشوری استفاده شود

بر اساس این گزارش اولین مسیر دوچرخه سواری دهدشت در پارک بلادشاپورو تپه نورالشهدا واقع است.

منتشر شده در :2021/07/16 - 02:07|شناسه خبر: 66893 392 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه