امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۴:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گروه جهادی شهدای کهگیلویه موفق ترین گروه جهادی جشنواره مالک اشتر کشور شد

لازم به یادآوری است پایگاه مقاومت شهید بقایی روستای طولیان که گروه جهادی شهدای کهگیلویه را مدیریت میکند طی چند سال اخیر عنوان یکی از پایگاه های برتر بسیج در سطح شهرستان و استان را به خود اختصاص داده که فعالیتهای جهادی و عمرانی از علل اصلی کسب این موفقیت ها بوده است.

به گزارش راه ملت: گروه جهادی شهدای کهگیلویه، با هدف محرومیت زدایی و خدمات رسانی به هم نوعان تشکیل شد.

این گروه بیش از ۱۰ سال است که در این حوزه به صورت مستقل فعالیت دارد. این گروه جهادی توسط جمعی از جوانان بسیجی و انقلابی روستای طولیان از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری مردم به صورت خودجوش شکل گرفت و با آسیب شناسی سایر گروه های جهادی فعالیت خود را آغاز کرد.

سید سجاد شیروان مسئول گروه جهادی شهدای کهگیلویه گفت؛ امید است دامنه فعالیت این گروه در آینده گسترده تر شود و علاوه بر فعالیت های حال حاضر گروه یعنی خدمات آموزشی، فرهنگی و عمرانی و کمکهای معیشتی و بسته های غذایی، برق کشی منازل تعمیر وسایل برقی نیازمندان، تهیه وسایل ضروری از قبیل بخاری، آبگرمکن، کولر، خدمات ترک اعتیاد و …خدمات جدیدی نیز از قبیل خدمات درمانی, مشاوره ای در مناطق تحت پوشش خود(مناطق و روستاهای محروم و کم برخوردار) را نیز ارائه کند.

وی بیان کرد؛ گروه جهادی شهدای کهگیلویه ابتدا جمعه ها با برگزاری اردو، به مناطق محروم شهرستان کهگیلویه و حومه سرکشی می کرد و سپس در روستاهای دوردست و کم برخوردار بخشهای جاورده و قلعه ریسی اردوهای جهادی راه اندازی می کرد.

شیروان گفت؛ این گروه جهادی در ایام و مناسبت های متعدد برنامه های فرهنگی متنوعی را برای مردم مناطق و اعضای گروه برگزار می کند.

وی ادامه داد؛ همچنین تعدادی از خانواده هایی که به دلایل گوناگونی تحت پوشش نهادهای حمایتی دیگر قرار نمی‌گیرند را شناسایی نموده و در مقاطع مختلف سال کمک های مادی و معنوی به آنها ارائه می‌کند.

مسئول گروه جهادی شهدای کهگیلویه ابراز داشت؛ مقاطعی مانند ماه مبارک رمضان و ایام بازگشایی مدارس و نوروز نیز توزیع ارزاق، لوازم التحریر و پوشاک را در حد وسع گروه برای مردم مناطق محروم و خانواده های نیازمند انجام می دهیم.

وی افزود؛ این گروه جهادی در ایام زلزله کرمانشاه، سیل های عظیم لرستان و خوزستان با اعزام نیروهایی به این مناطق خدمات رسانی داشته است.

شیروان گفت: گروه جهادی شهدای کهگیلویه با برگزاری اردوهای جهادی مشکلات مناطق مختلف را شناسایی کرده و از مسئولین امر مطالبه می‌کند.

لازم به یادآوری است پایگاه مقاومت شهید بقایی روستای طولیان که گروه جهادی *شهدای کهگیلویه* را مدیریت میکند طی چند سال اخیر عنوان یکی از پایگاه های برتر بسیج در سطح شهرستان و استان را به خود اختصاص داده که فعالیتهای جهادی و عمرانی از علل اصلی کسب این موفقیت ها بوده است.

منتشر شده در :2021/11/15 - 10:11|شناسه خبر: 69515 419 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه