امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۴۸:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ارائه خدمات مشاوره به هزار مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از ۱۱۸۷ نفر از مددجویان این اداره در سال جاری خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج به تشریح عملکرد این اداره در حوزه مشاوره پرداخت.
مصیب حیدری گفت: واحد مشاوره کمیته امداد منطقه یک یاسوج در هشت‌ماهه امسال راهنمایی فردی در همه زمینه‌ها ‌به تعداد ۲۴۰ نفر از مددجویان انجام داده است.
وی افزود: در زمینه روان‌درمانی و معرفی به کلینیک ۱۱۶ مورد و مشاوره فردی با ۲۰۰ مراجعه‌کننده در زمینه‌های ازدواج، تحصیلی، آسیب‌های اجتماعی، طلاق و روابط بین فردی و اجتماعی از دیگر اقدامات این اداره در حوزه مشاوره است. حیدری بیان کرد: در سرفصل آموزش خانواده و مشاوره گروهی با هزینه کرد به تعداد ۳۹ جلسه و ۶۳۱ نفر از مددجویان با موضوعات متفاوتی ازجمله مهارت‌های زندگی،آموزش زوجین، فرزندپروری، ارتقاء شغلی و دیگر موارد برای خانواده‌های زندانی، مطلقه، فوت سرپرست و متارکه اقدام شده است.
وی تصریح کرد: طبق برنامه ششم توسعه چهارساله امداد تاکنون هزار خانوار مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج در سامانه سیستم سلامت روان به ثبت رسیده است.
حیدری خاطرنشان کرد: ازابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون با مشاوره وراهنمایی وبرگزاری کلاسهای گروهی ومشاوره فردی ۶۸ نفر از زنان مطلقه ازدواج مجدد کردند و یا در طرح دوباره زندگی به همسران سابق خود برگشتند. وی همچنین به برگزاری کلاس آموزش نوعروسان در هفته بسیج اشاره کرد وگفت ۹۰ نفر از نوعروسان در هفته بسیج در اموزشهای مشاوره قبل از ازدواج شرکت کردند.
شایسته ذکر است در بررسی‌های به‌عمل‌آمده در حوزه مشاوره کمیته امداد استان، کمیته امداد منطقه یک یاسوج در هشت ماهه اول سال جاری رتبه اول را کسب کرد که به همین مناسبت در مراسمی از خانم علی پناهی مسئول مشاوره منطقه یک یاسوج تجلیل شد.
انتهای پیام

منتشر شده در :2021/11/28 - 01:11|شناسه خبر: 69919 559 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه