امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۰:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج؛ امنیت و آرامش امروز کشور، مرهون ایثار و جانفشانی شهداء است

در راستای سلسله دیدارهای مسئولین دانشگاه آزاد با خانواده‌های معزز شهداء، دکتر رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجه‌الاسلام دکتر خیرالله امیری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان و هیات رئیسه واحد یاسوج از خانواده شهید حسن علی براتی سرکشی کردند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی واحد یاسوج در این دیدار دکتر رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده‌های معظم شهداء مایه برکت نظام و انقلاب هستند و امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است مرهون ایثار و جانفشانی شهداء والا مقام و صبر و استقامت بی نظیر خانواده معظم شهداء است.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهداء و ایثارگران ارزشمندترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل و سرکشی از آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای همه به خصوص مسئولان یادآوری می‌کند.

دکتر اکرامی خطاب به خانواده شهید براتی بیان کرد: از شما می‌خواهیم ما را از دعای خود بی نصیب ننمایید تا شرمنده خون مطهر شهیدان نباشیم.

در ادامه این دیدار حجه‌الاسلام دکتر امیری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هم با بیان اینکه نیازمند دعای خیر خانواده معظم شهداء هستیم، اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خود، امنیت و آسایش ما را رقم زدند.

این مقام مسئول بیان کرد: هرچه داریم از خون پاک شهیدان انقلاب داریم. خانواده‌های معظم شهدا ولی‌نعمتان جامعه بوده و دیدار با این عزیزان وظیفه اصلی و ادای دین به مقام شامخ شهید است.


منتشر شده در :2021/11/30 - 12:11|شناسه خبر: 69938 468 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه