امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۸:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد: همه هم استانی ها تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار می گیرند

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همه هم استانی ها تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار می گیرند.

به گزارش راه ملت؛ در نشست هم اندیشی در راستای اجرای طرح تحول و توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار و افراد فاقد پوشش بیمه سلامت همگانی که امروز دهم خرداد در اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
دکتر کیان دهراب پور مدیرکل بیمه سلامت استان بیان کردند در ادامه سیاستهای قبل و بخصوص سیاست ویژه دولت سبزدهم و در راستای منویات مقام معظم رهبری همه ی آحاد مردم باید از بیمه سلامت پایه درمانی برخوردار باشند.

وی، گفت: در طرح جدید بیمه سلامت همگانی، دهک های اول تا سوم به طور کاملا” رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند، دهک چهارم ۱۰ درصد هزینه سرانه بیمه را لازم است پرداخت کند و دهک های پنجم و ششم ۲۵ درصد هزینه سرانه و بدین ترتیب همه افراد جامعه باید تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گیرند.
در این هم اندیشی که با حضور نمایندگان ادارات مرتبط اعم از کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و … برگزار گردید، روشهای مختلف اطلاع رسانی و هدایت افراد فاقد پوشش بیمه بخصوص اهالی مناطق حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار برای استفاده از ابن تسهیلات مورد بحث قرار گرفت.
طبق گفته دهراب پور مدیرکل بیمه سلامت استان قریب به ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت می باشند و افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرار داد اداره کل بیمه سلامت در استان نسبت به ثبت نام خود در این طرح اقدام و از خدمات بیمه ای رایگان و ارزان بهره مند شوند.

منتشر شده در :2022/05/31 - 08:05|شناسه خبر: 74929 192 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه