امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۱۲:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تمهیدات ویژه بیمه سلامت برای افراد فاقد هرگونه بیمه درمانی

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از تمهیدات ویژه بیمه سلامت برای افراد فاقد هرگونه بیمه درمانی خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بیمه سلامت استان در دیدار روز شنبه ۱۴۰۱/۴/۲۵ با معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از همه کسانی که فاقد هر گونه پوشش بیمه درمانی هستند دعوت کرد که با تمهیداتی که سازمان بیمه سلامت ایران لحاظ نموده است، خود را بیمه درمانی نمایند.
دکتر کیان دهراب پور در این رابطه بیان کرد این افراد هم می توانند به صورت حضوری در ۳۲ دفتر پیشخوان دولت طرف قرارداد این اداره کل با ثبت نام در طرح بیمه سلامت همگانی خود را حداقل به مدت سه ماه بیمه درمانی رایگان نموده و بعد از آن بیمه خود را طبق دهک بندی های صورت گرفته ادامه دهند که دهک های اول تا سوم به صورت رایگان ادامه پیدا خواهد کرد.
ایشان افزود افراد بدون بیمه درمانی همچنین می توانند به صورت غیر حضوری از طریق سامانه www.bimehiranian.ir خود را بیمه نمایند.
دکتر کیان دهراب پور گفت: مردم برای اطلاع از وضعیت بیمه ای خود می توانند از طریق پیام دستوری #۱۶۶۶* اقدام کنند و این امکان برای آنها وجود دارد؛ هرگونه اطلاعاتی در رابطه با بیمه سلامت را از طریق شماره تلفن گویای ۱۶۶۶ مربوط به سازمان بیمه سلامت ایران، کسب نمایند.
در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیش از ۵۲۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت می باشند که از تسهیلات ۹۰ تا ۹۵ درصدی تخفیف در بخش بستری در بیمارستانها و تسهیلات ۷۰ تا ۸۰ درصدی خدمات سرپایی (ویزیت، دارو و پاراکلینیک) بهره مند می شود.

منتشر شده در :2022/07/18 - 10:07|شناسه خبر: 77253 204 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه