امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۹:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس پلیس راهور استان  خبر داد:  ششم مرداد ماه پایان فرصت تحویل خودروهای توقیفی در پارکینگ پلیس/ رسالت پلیس صیانت از اموال مردم است

سرهنگ پیوست رییس پلیس راهور نیروی انتظامی استان از تحویل خودروهای توقیفی در پارکینگ های نیروی انتظامی استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

 ، سرهنگ پیوست در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از همکاری  و تعامل خوب اصحاب رسانه با پلیس در همه ی زمان و مکانها گفت: با هدف صیانت از اموال مردم،  خود روهای رسوبی که به تعداد زیاد« خودرو  و موتورسیکلت» در ۱۱ پارکینگ سراسر استان  به دلایل مختلف از جمله تخلفات قضایی، تصادف  حادثه ساز، و یا منجر به حادثه ی جرحی و  فوتی و … ، پارک هستند و به فرمایش  ‌مقام معظم رهبری  که حکم شرعی مبنی بر صیانت از اموال  امانتی مردم  دادند پلیس راهور کشور ابلاغیه ای در خصوص آزاد سازی این خودروها با شرایط خاص نمود  و استان مه نیز آمادگی خدمت رسانی به مردم شریف استان را داریم..

وی افزود ، رسالت پلیس راهور  امانتداریی و حفظ اموال مردم از تخریب و پوسیدگی آنهاست لذا با استناد به  دستورالعمل پلیس. اهور فراجا، به سراسر کشور با شرایط خاص می توانند وسایل نقلیه در اختیار را آزاد کنند

سرهنگ پیوست اضافه کرد: کلیه وسایط نقلیه که قبل از پایان ۱۴۰۰ توقیف شده باشند میتوان بصورت قسطی  اصل خلافی ها را در ۱۲ قسط وام واریز کنند، و کلیه  جرایم دو برابری  بخشیده می شود

اگر بیمه و گواهی نامه نداشته باشد تعهد  گرفته می شود که فردی با گواهینامه خودرو را  تحویل و به  پارکینگ خصوصی انتقال دهد و تا.زمانی که خودرو را بیمه و گواهی نامه را بگیرد حق استفاده را ندارد.

کلیه هزینه پارکینگ بر اساس سال ۱۳۹۴ محاسبه می شود و اگر بدهی بیمه یا جریمه داشتند با هماهنگی های که با شرکت های بیمه گذار داشتیم ، هزینه ی دیرکرد بیمه  بخشیده می شود و  مجدد خودرو بیمه می شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خودروهای موجود درپارکینگ  به مالک تو یا در صورت داشتن مشکل با تسلیم اسناد  معتبر نماینده ی قانونی مالک، خودرو  تحویل  ویل داده می شود و هیچگونه الزامی بر پرداخت طرح ترافیک، عوارض شهرداری و هزینه ی آزاد راه نیست  و هدف ما حکایت از مالکین و  جلوگیری از پوسیده شدن خودروها  در گرما و سرما این.

چگونه برای ترخیص اقدام کنند؟

رئییس پلیس راهور استان، گفت: از دو راه ، یا از طریق سامانه ی اینترنتی« پلیس من» مراجعه و تشکیل پرونده بدون حضور در مراکز پلیس  با ارایه ی مدارک به پارکینگ  خودرو را تحویل بگیرندو یا به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ مر اجعه و پرونده تشکیل دهند و وسیله ی نقلیه خود. ا تحویل بگیرند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که مطبوعات و رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع مردم را از این فرصت آگاه کنند و زودتر وسایل نقلیه ی آنها ترخیص شود چرا که هدف و رسالت ما خدمت رسانی به مردم و صیانت از اموال مردم است.

منبع: تابش آنلاین

منتشر شده در :2022/07/25 - 09:07|شناسه خبر: 77475 276 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه