امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۴۸:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد: ظرفیت زنان خبرنگار در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی به کار گرفته می‌شود/ طرح ویژه برای رفع مشکلات خبرنگاران ارائه دهید

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد خواستار ارائه طرح ویژه همراه با راهکار کاربردی با قابلیت اجرایی در حوزه مشکلات زنان خبرنگار از سوی این قشر شد.

به گزارش راه ملت؛ عاطفه سادات مدبرنژاد در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران استان، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست آشنایی با ظرفیت‌ها و توانایی‌های بانوان خبرنگار استان است تا در آینده از آنها استفاده شود‌.

سرپرست اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد، عنوان کرد: توصیف یک روز بدون خبرنگار بسیار سخت است و کار مسئولان به طور جامع منعکس نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، بیان کرد: رسالت خبرنگاران پوشش اخبار بر مبنای واقعیت است.

مدبرنژاد با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای مرتفع کردن مشکلات جامعه زنان خبرنگاران استان به کار می‌گیریم، بیان کرد: انتظار می‌رود بانوان خبرنگار استان مشکلات خود را تجمیع کرده و با ارائه پیشنهاداتی که قابلیت اجرایی داشته باشند به دفتر امور بانوان استانداری تحویل دهند.

وی با بیان اینکه یک نفر به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را بیان کرده یا حل کند، تصریح کرد: ضرورت کار تشکیلاتی در اینجا احساس می‌شود و انتظار داریم بانوان رسانه به عنوان بخشی از جامعه زنان استان ما را در این راستا حمایت کنند.

مدبرنژاد خواستار ارائه طرح ویژه بانوان خبرنگاران استان از سوی جامعه زنان خبرنگار استان شد.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد در بخش پایانی صحبت‌های خود به خبرنگاران قول داد که در صورتی که در هفته دولت در استان میزبان مهمانان کشوری از دولت در حوزه زنان و خانواده باشند ۲ خانم خبرنگار می‌توانند به عنوان نماینده خبرنگاران زن مشکلات جامعه بانوان استان را در آن نشست عنوان کنند.

گفتنی است بانوان خبرنگار استان همچنین در این نشست به ارائه پیشنهادات و انتقادات در حوزه زنان پرداختند.

منتشر شده در :2022/08/13 - 03:08|شناسه خبر: 78198 258 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه