امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۴:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رتبه یک کنکورسراسری دررشته تجربی به باشگاه مشتریان بانک ملی ایران پیوست

نخبه علمی و رتبه یک کنکورسراسری دررشته تجربی به باشگاه مشتریان بانک ملی ایران پیوست.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بانک ملی استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار قائم مقام بانک ملی ایران و هیئت همراه با سرکارخانم فرناز حسن زاده نخبه علمی استان کهگیلویه وبویراحمدکه توانسته بود درماراتن نفس گیر امسال رتبه یک کنکور سراسری را کسب نماید. درمحل اداره امورشعب بانک ملی استان کهگیلویه وبویراحمدتقدیرشد.
این بانوی پرتلاش رسما به باشگاه مشتریان بانک ملی ایران پیوست.
در این دیدار جناب آقای دکتر نجار زاده قائم مقام مدیرعامل بانک ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به خانم حسن زاده وخانواده محترم ایشان اظهار داشتند که این بانوی تلاشگر نشان دادند محرومیت محدودیت نیست و با اراده وپشتکار می توان مشکلات را پشت سرگذاشته و قله های موفقیت را فتح نمود.
درادامه جناب آقای دکتر عزیز نژادعضو محترم هیأت مدیره بانک با تبریک این موفقیت بزرگ ،خانم حسن زاده را الگویی برای جوانان به ویژه دختران این مرزو بوم دانستند واظهار امیدواری کردند در ادامه راه نیز شاهد موفقیت های شما باشیم.
سپس جناب آقای دکتر نجف زاده معاونت محترم امورشعب وبازاریابی منطقه دوضمن ابراز خوشحالی از اینکه این موفقیت آنهم در استانی که فاقد امکانات ویژه آموزشی بوده موجب خرسندی وخوشحالی است، وامیدوارم بتوانید با به اشتراک گذاری روش های موفقیت خود گره گشایی مشکلات جوانان استان باشید و موجبات موفقیت دیگر دانش آموزان وجویندگان علم دراین استان و کشور عزیزمان باشید.
در پایان با اهدا لوح تقدیر،سکه بهار آزادی وکمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مدت یک هفته از زحمات این بانوی پرتلاش تقدیر بعمل آمد.

منبع: تابش آنلاین

منتشر شده در :2022/08/14 - 03:08|شناسه خبر: 78252 238 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه