امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۱۲:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئولین سبک مدیریت را از حاج قاسم سلیمانی یاد بگیرند

مسئولین و مدیران به جای راه انداختن کارناوال ماشین برای افتتاح یک طرح کوچک، سبک مدیریت را از حاج قاسم سلیمانی یاد بگیرند.

به گزارش راه ملت و به نقل از گروه رسانه ای تابش و روابط عمومی، سردار وهابی زاده فرمانده و یادگار گردان یا رسول در هشت سال دفاع مقدس در مراسم تجلیل از ایثارگران شهرستان مارگون گفت: حاج قاسم با پژوی معمولی در خط مقدم سوریه می آمد نه بادیگارد داشت نه کسی دنبال خودش راه می انداخت، اما در استان محروم ما برای افتتاح یک طرح کوچک پنجاه ماشین دنبال مسئول راه می افتد.

سردار شکرالله وهابی زاده اظهار داشت: آنچه باعث پیروزی ما در جنگ شد اعتقاد به خدا و اطاعت محض از رهبری و ساده زیستی بود که وقتی امام دستور داد حصر آبادان بشکند شکسته شد و امام فرمان داد متجاوز را از کشور بیرون کنید با مجاهدت رزمندگان، خارج شد اما امروز به علت کم کاری ما و مسئولین، سرباز یک تنه خط دفاعی اسلام، مقام معظم رهبری است.
سردار وهابی در ادامه بیان داشت: امام فرمانده ایثارگران و شهدا و عاشوراشناس و قرآن شناس ما در اوایل جنگ پیامی به رزمندگان داد که دنیا با همه زرق و برق هایش کوچکتر از آن است که جبران یک لحظه مجاهدت شما را کند پس برای خدا کار کنید.

وی تأکید کرد: در جنگ امروز که سخت تر از جنگ نظامی دیروز است در جهاد تبیین که امام خامنه ای فرمود کوتاهی کردید چون به نسل جوان نگفتیم بر بسیجیان و پاسداران امام خمینی چه گذشت و درست انتقال ندادیم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اگر تنها ۲۰ درصد از همه رهنمودهای فرهنگی، اقتصادی و محرومیت زدایی مقام معظم رهبری را دولت مردان اجرایی می کردند دچار این مشکلات نمی شدیم.
سردار وهابی زاده خاطرنشان کرد: بعضی مبلغین که نسبت به کاندیداها و رأی آوردن آنها این همه تلاش می کنند اگر نسبت به آرمان شهدا و امام تبلیغ می کردند امروز گرفتار اراذل و اوباش دست نشانده آمریکا نمی شدیم.
وی گفت: جوانان بصیر ما نباید در دام افراد دغل باز سیاسی و شهرت طلب بیفتد بلکه باید مطیع رهبر و قرآن و اسلام باشید تا به سعادت واقعی برسید.
وهابی زاده بیان داشت: امام فرمود نگران بیرون نباشید بلکه از عوامل نفوذی بترسید و بنده به عنوان سرباز ولایت مشکلات داخل کشور را ناشی از سومدیریت و قوم و قبیله گرایی ها می دانم که بارها امامین انقلاب تأکید کرده اند از این کارها دست بکشید که باعث بی اعتمادی مردم می شود.
یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اغتشاش و ترور جدایی طلب ها و سلطنت طلب ها در کشور افزود: اوایل تشکیل انقلاب اسلامی همین گروه ها ترور و تخریب می کردند و آن موقع اقتصاد ضعیف داشتیم، نفت ما را کسی نمی خرید و حتی آمریکا و شوروی برای اولین بار برای ازبین بردن انقلاب ما متحد شدند و در کشور دچار بحران و چالش بودیم و محتاج سیم خاردار بودیم تا سال ۶۳ هیچ موشکی نداشتیم.
این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکا ما را در سوریه و لبنان و دریا و آسمان بارها محک زده و هربار شکست خورده و خوب می داند چه توانی داریم افزود: در اغتشاشات دست نشانده های خود هم شکست خواهند خورد.
سردار وهابی زاده در پایان خاطرنشان کرد: فرماندهان ما در زمان جنگ خط مقدم دشمن را خود شناسایی می کردند و به نیروهای خود می گفتند بیا که نمونه امروزی آن حاج قاسم سلیمانی بود که با پژوی معمولی در خط مقدم سوریه می آمد و نه بادیگارد داشت نه کسی دنبال خودش راه می انداخت اما در استان محروم ما برای افتتاح یک طرح کوچک پنجاه ماشین دنبال مسئول راه می افتد.

منتشر شده در :2022/11/26 - 11:11|شناسه خبر: 80511 306 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه