امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۶:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی برگزار شد؛ مراسم نکوداشت هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی شهید امید خوب با عنوان “شبی با امید حرم”

مراسم نکوداشت هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی شهید امید خوب با عنوان “شبی با امید حرم”

با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی روز دوشنبه هفتم آذرماه ۱۴۰۱ در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ علی صابری زاده دبیر اجرایی ستاد مردمی نکوداشت هنرمند شهید امید خوب بیان داشت: این برنامه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوعات هنر و شهادت، شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ برگزار گردید.

صابری زاده گفت: تعداد ۶۰ اثر در بخش‌های گرافیک، نقاشی و خوشنویسی هنرمندان استان خلق نمودند، که این ۶۰ اثر در مدارس و دانشگاه‌های یاسوج و چندین نقطه از سطح شهر به صورت نمایشگاهی به عرصه ی نمایش برای عموم گذاشته می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد مردمی نکوداشت هنرمند شهید امید خوب افزود؛ در صورت برگزاری جشنواره های فرهنگی و اجتماعی با موضوع شهدای شاهچراغ یا هنرمند شهید امید خوب در سطح استان یا کشور، آثار به هنرمندان تحویل داده میشود که شرکت نمایند و حائز رتبه های برتر گردند.

همچنین در این برنامه از خانواده محترم شهید امید خوب و خانواده محترم شهید ستار اورنگ(شهید مدافع حرم استان) و خانواده محترم شهید البرز اکرم کیش(مدافع امنیت) از پرسنل محترم ناجا استان به منظور یادبودی ماندگار، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

منتشر شده در :2022/11/29 - 03:11|شناسه خبر: 80552 265 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه