امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۴۸:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ایجاد ۵۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان، گفت: یکی از برنامه ها و رسالت های کمیته امداد، بحث توانمندسازی مددجویان به خصوص در موضوع ایجاد اشتغال برای آنان است.
وی توجه به مشاغل خرد را رویکرد این نهاد در اشتغال‌زایی عنوان و بیان کرد: تلاش می‌کنیم سرمایه و تسهیلات لازم را در اختیار نیروی آماده به کار قرار دهیم و در نهایت با وصل کردن مشاغل خرد به اقتصاد بزرگ‌تر، آن را به پایداری برسانیم.
مبشری تصریح کرد: کمیته امداد از سه طریق برای مددجویان ایجاد اشتغال می کند، یک مورد از طریق خوداشتغالی برای مددجویان آموزش دیده و مجوز کسب کرده که به بانک معرفی می شوند، مورد دیگر از طریق کارفرمایان و آخرین مورد نیز از طریق راهبران شغلی است.
وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هفت هزار نفر از مددجویان این نهاد در دوره های آموزشی مهارت یابی شرکت کرده و آموزش های لازم را فراگرفته اند.
مبشری درخصوص اجرای طرح های اشتغال زایی توسط مددجویان این نهاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۱۶ طرح اشتغال زایی توسط مددجویان این نهاد اجرایی و به طور کلی ۵۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار، میزان سقف تسهیلات مددجویان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، افزود: این نهاد متعهد شده است تا پایان سال جاری ۸۱۰۰ فرصت شغلی برای افراد تحت حمایت ایجاد کند.
مبشری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان این نهاد پرداخت شده است، گفت: هدایت و نظارت بر اجرای طرح‌ها و ایجاد اشتغال پایدار از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای مددجویان است.
انتهای پیام

منتشر شده در :2023/01/10 - 05:01|شناسه خبر: 80979 161 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه