امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۷:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام نوروزی مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد/خدمت ادامه دارد

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ پیامی صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ پیامی صادر کرد؛

متن پیام به شرح زیر است؛

سال ۱۴۰۱ نیز به سر آمد، این سال با همه فراز و فرودها به پایان رسید و سال جدید را در حالی شروع می کنیم که با اقدامات خوب دولت به ویژه در توسعه ارتباطات با همسایگان، نوید روزهای بهتر اقتصادی و گره گشایی های مؤثرتر برای مردم داده شده است.

در سالی که گذشت اقدامات ویژه ای در حوزه آب و فاضلاب صورت گرفت، در این سال تخصیص ویژه اعتبارات در حوزه محرومیت زدایی، استانی و ملی و اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری موجب تحرک پروژه های عمرانی در سطح استان شد. در شهر یاسوج با جذب بیش از ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ۲۲۰ میلیارد تومانی اعتبارت سفر رئیس جمهور محترم جذب و حدود ۴۰ کیلومتر از شبکه های توزیع آب مرکز استان اصلاح شد. در همین مدت اصلاح و توسعه مخازن، شبکه و خطوط آبرسانی ۱۱۵ روستای محروم استان با اعتبار ۲۱۷۶ میلیارد ریال نیز به سرانجام رسید. یکی از اقدامات خوب افزایش اعتبار آبرسانی به میزان ۳۲۶ میلیارد تومان بود که تخصیص آن جهشی کم نظیر در اصلاح و توسعه آبرسانی در مناطق محروم استان را سبب می‌شود که در این میان نقش بی بدیل استاندار و مجمع نمایندگان در این اقدامات قابل توجه است.

تلاش آبفا کاهش تنش آبی و استمرار دسترسی مستمر مردم به آب شرب سالم و البته توسعه شبکه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بود تا مطمئن شویم مردم استان زحمت مضاعفی را از قِبَل چالش های آبی متحمل نمیشوند.

در آستانه نوروز باستانی و سال ۱۴۰۲ از خداوند منان توفیق خادمان خدوم و بی ادعا در شرکت آب و فاضلاب استان برای خدمت گذاری بهتر و ارزنده تر در حوزه آب و فاضلاب را طلب می کنیم.

از همه همکاران ارجمندم از دورترین نقطه روستایی استان تا مرکزی ترین نقطه شهری که وقت و زندگی خود را به درستی وقف خدمت بهتر و صادقانه تر به مردم کرده اند و به ویژه از خانواده های محترمشان که با همراهی خوبشان زمینه انجام بهتر وظایف اداری را فراهم کرده‌اند، صمیمانه قدردانی می نمایم.
سال نو بر همگان مبارک باد.
امید صالحی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2023/03/22 - 09:03|شناسه خبر: 82590 94 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه