امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۲:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همزمان با ماه مبارک رمضان انجام شد؛حضور روحانیون حوزه علمیه در زندان‌‎های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار ۲۱ روحانی در زندانهای استان جهت امور تبلیغی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان ها با علام این خبرگفت: زندانهای استان در کنار اقدامات تأمینی و مراقبتی خود از زندانیان با تأسی از آیات قرآن در باز سازی شخصیت زندانیان به خطا رفته اهتمام جدی دارد.

مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این راه با استقرار ۲۱ روحانی در زندانهای استان جهت امور تبلیغی و برگزاری نماز جماعت، برگزاری تمامی مناسبتها، دعوت از قراء بین المللی، اعتکاف، احیاء شبهای قدر و توسعه برنامه های قرآنی، مددجویان را در راه بازگشت سالم به خانواده و جامعه کمک می کند که در این راه توفیقات خوبی نیز بدست آورده است .

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم تا برای باز اجتماعی شدن زندانیان از روشهای مختلف دینی و اعتقادی بویژه استقرار روحانیون مستقر در بین زندانیان، آنان را ارشاد نموده و در تغییر نگرش آنان اهتمام جدی داشته باشند.

بیژنی افزود: در ماه مبارک رمضان هر روز با جزء خوانی و روخوانی قرآن مجید توسط روحانیون و اساتید مجرب قرآنی در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان و ترویج و گسترش برنامه های دینی وقرآنی تلاش می کنیم.

منتشر شده در :2023/03/28 - 02:03|شناسه خبر: 82704 117 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه