امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۰:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان نظام پزشکی استان: اجحافی که بیمه های تکمیلی در حق مردم کهگیلویه و بویراحمد می کنند

رئیس سازمان نظام پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه های تکمیلی در حق مردم این استان اجحاف می کنند.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایسنا؛ سید محمد کاظم نظری روز دوشنبه هشتم خرداد ماه ۱۴۰۲ در نشست مدیر کل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد اگرچه محروم است اما در بسیاری از موارد پیش رو است به طوری که کمتر پزشکی پیدا می‌شود که با بیمه ها قرارداد نداشته باشد.

وی اظهار کرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیمه های تکمیلی مشکل داریم و با توجه به اینکه مردم استان از بضاعت مالی پایینی برخوردارند، این بیمه ها در حق مردم این استان اجحاف می کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشتر بیمه های تکمیلی در سطح این استان از تعرفه مصوب کمتر پرداخت می کنند که این مسأله باعث مشکلاتی شده است.

نظری تصریح کرد: بیمه سلامت وتامین اجتماعی عملکرد خوبی دارند وبا این بیمه ها مشکلی وجود ندارد اما بیمه های تکمیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد متولی ندارد و کسی پاسخگوی آنها نیست که دود این مسئله به چشم مردم می رود.

وی ادامه داد: بیمه های تکمیلی حق بیمه را از کارکنان کم کرده اما با تأخیر ۶ تا ۱۰ ماه به حساب پزشکان واریز می کنند که باعث نارضایتی پزشکان و موسسات درمانی می شود در صورت اصلاح نکردن این موضوع پزشکان با بیمه های تکمیلی قرارداد نخواهند بست و ضرر این مسأله را مردم می کنند بنابراین باید فکری برای این مهم شود.

اجحافی که بیمه های تکمیلی در حق مردم کهگیلویه و بویراحمد می کنند

رئیس سازمان نظام پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پزشکی هسته ای مشکل دارد و بیماران نیازمند به این خدمت به استان‌های همجوار مراجعه می کنند. البته در زمینه انجام اعمال جراحی قلب نیز چنین مشکلی وجود دارد.

همچنین سعید رحمانی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران نیز در ادامه گفت: مشکل بیمه های تکمیلی درصد استان کهگیلویه و بویراحمد باید رفع شود.

وی افزود: در برخی از استان‌های کشور پزشکان از قرارداد بستن با بیمه ها استقبال کردند اما در برخی استان‌ها تعداد کمی از پزشکان طرف قرارداد بیمه ها هستند که این مسأله به ضرر مردم است.

رحمانی اظهار کرد: باید نگاه بیمه های تکمیلی اصلاح شود و مردم نیز این نگاه را تغییر دهند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: تعاملات و همکاری بیمه سلامت و سازمان نظام پزشکی نتیجه که خروجی آن به نفع بیمار است.

کمتر پزشکی پیدا می‌شود که با بیمه ها قرارداد نداشته باشد.
۲ بیمه سلامت وتامین اجتماعی عملکرد خوبی دارند وبا این بیمه ها مشکلی وجود ندارد

منتشر شده در :2023/05/30 - 03:05|شناسه خبر: 84803 95 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه