امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۰:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر توسعه زیست بوم صندوق کارآفرینی امید:طرح روستای “نوفن” از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند

مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق کارآفرینی امید گفت: از سال گذشته طرح روستای “نوفن” در استان ها توسط این صندوق آغاز شده و تلاش می‌شود با برگزاری استانی این رویداد ،تولید محصولات فناور را در جهت حل مشکلات کسب و کارهای روستایی شناسایی و حمایت های مادی و معنوی از شرکت های دانش بنیان انجام گیرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایرنا، “محمد صادق حسنی” روز سه شنبه در حاشیه رویداد هم‌اندیشی انتقال فناوری به روستاها (روستای نوفَن) در یاسوج اظهار کرد: امروز چهاردهمین رویداد روستاهای نوفن با هدف انتقال فناوری ها و تکنولوژی به کسب و کارهای روستایی برگزار شد.

وی افزود: این رویداد تلاش می کند که در کل کشور و استان ها ظرفیت شرکت های دانش بنیان و دارای محصول فناوری را شناسایی و در اختیار کسب و کارهای روستایی قرار دهند.

مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: هدف کلی این طرح افزایش بهره وری و ارزش افزوده برای کسب و کارهای روستایی است.

حسنی تاکید کرد: برای انجام این مهم استان ها به صورت مجزا بررسی می شوند چون ظرفیت ها و منابع استان ها متفاوت است.

وی بیان کرد: همچنین طرحی را از سال گذشته معاونت روستایی ریاست جمهوری با عنوان مدار ( مولد، دانش بنیان و اشتغال آفرین و روستایی) آغاز کرد.

مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: این طرح با هدف شناسایی شرکت های دانش بنیان و کمک به توسعه فعالیت های این شرکت ها انجام شد.

منتشر شده در :2023/05/31 - 07:05|شناسه خبر: 84852 246 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه