امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۷:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اظهار رضایت از عملکرد اداره امور اقتصادی و دارایی استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از اداره امور اقتصادی و دارایی و مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از عملکمرد این ۲ دستگاه ابراز رضایت کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به صورت سرزده از دو اداره امور مالیاتی و همچنین اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد و با حضور در تمامی واحدهای این دو دستگاه علاوه بر خوش و بش با کارکنان جویای مشکلات و خواسته‌های کارمندان اداره دارایی و مالیاتی شد.

در این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد مدیران این دو دستگاه قدردانی کرد و گفت: اداره دارایی و همچنین مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون به وظایف خود به خوبی عمل کرده اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار به کسب یک رتبه مهم از سوی اقتصادی و دارایی استان اشاره کرد و گفت: در خصوص صدور مجوزهای کسب و کار رتبه دوم کشوری را بعد از استان ایلام به خود اختصاص داده ایم.

همچنین در موضوع مالیاتی هم اینگونه عنوان شد که مالیات ها به خوبی در استان وصول شده و مازاد درآمد در استان داشته‌ایم بدون اینکه به کسب و کارهای خرد فشار وارد شود و بیشتر مالیات‌های وصول شده از شرکت‌هایی بوده که تا قبل از این فرار مالیاتی داشتند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در خصوص مرکز خدمات سرمایه گذاری کارهای خوبی انجام شده و ساختمان آن در ساختمان خزانه مستقر است یادآور شد که این ساختمان ها از یکدیگر تفکیک خواهد شد تا مرکز خدمات سرمایه گذاری با فراغ بال بهتر و بیشتری بتواند در روزهای زوج که نمایندگان دستگاه ها در آن گرد هم می‌ایند پاسخگوی مشکلات سرمایه‌گذاران باشند.

شریف‌پور گفت: کتاب فرصت های سرمایه گذاری را تدوین کردیم ۵۰ فرصت شناسایی شده و بیست فرصت هم تایید شدند و به زبان فارسی و انگلیسی آنها را در دستور کار قرار داده‌ایم که زبانهای روسی و عربی را نیز در دستور کار داریم.

در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین عنوان شد که اداره امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد از رتبه ۱۹ به رتبه اول کشور در رسیدگی به پرونده‌ها رسیده و استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار تاکید کرد اگر کار خوبی در این دو دستگاه انجام شده به واسطه عزم جهادی و روحیه خوب و انقلابی مدیران این دو دستگاه است که آرامش خوبی در میان کارمندان و کارکنان آنها دیده می شود.

البته استاندار در این بین نیز مزاح‌های همیشگی نیز داشت و به یک کارمند توصیه کرد که از حالت مجردی بیرون بیاید هرچند استاندار عنوان کرد که شما نیز در تیم ما حضور دارید! استاندار در این دیدار از مسئولان دو دستگاه خواست تا موضوع رفاهیات کارکنان خود را مد نظر قرار دهند و به درخواست فراهم کردن اماکن ورزشی برای آنها رسیدگی شود و سالن و استخر برای آن‌ها در نظر بگیرند تا خواسته کارکنان از جمله کارکنان خانم این دستگاه‌ها اجابت شود و البته که هر کارمندی ورزش کند با روحیه بهتری به مردم خدمات می‌دهد.

استاندار همچنین با بیان اینکه کارمندان خزانه باید جای خوب و مرتبی داشته باشند گفت: آنها با پول و اعتبارات سر و کار دارند و باید عزت آنها مد نظر قرار گیرد اگر کارمند ناراضی باشد حتماً ارباب رجوع هم ناراضی خواهد شد لذا باید فضای اداری مناسبی برای آنها تدارک دیده شود.

منتشر شده در :2023/06/04 - 08:06|شناسه خبر: 84974 183 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه