امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۰۴:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» در کهگیلویه‌وبویراحمد

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط» در استان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا ۲۳ خردادماه جاری است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان، کریم لایقی‌اصل، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، ۱۴ خردادماه در نشست برنامه‌ریزی مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط»، با اشاره به اینکه این مسابقه از سری برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با هدف مشارکت هنرمندان در زمینه معرفی مساجد به عنوان پایگاه نشاط دینی و در اختیار گذاشتن آثار تولید شده به فعالین مسجدی برای معرفی برنامه‌های اوقات فراغت مسجد محله برگزار می‌شود.

وی موضوع این مسابقه را «مسجد، کانون نشاط» (اوقات فراغت مسجدی) برشمرد و افزود: این مسابقه دارای بخش‌های مسجد محله و طرح ملی مسجد، کانون نشاط است.در بخش طراحی پوستر مسجد محله، به مؤلفه بومی بودن پوستر در انتخاب اجزای تصویری و شخصیت‌پردازی بومی امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد.در بخش ملی باید مؤلفه جامع بودن، استفاده از زبان عربی (زبان دوم) و تولید مختص مسابقه را دارا باشد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد ادامه داد: پوستر حتماً باید در دو قالب JPG کم حجم و فایل اصلی ( PSD) ارسال باشد و استفاده از آرم و نام کانون در پوستر الزامی است.عنوان اصلی پوستر «مسجد، کانون نشاط» است که حتماً باید درج شود، هر نفر می‌تواند در مجموع چهار اثر در اندازه‌های ۷۰*۵۰ سانتیمتر ارسال کند و تایپوگرافی امتیاز ویژه دارد.

لایقی‌اصل بیان کرد: برای ارسال اثر، بعد از ورود به کاربری خود در سامانه bachehayemasjed.ir از فرم من هنرمندم، رشته هنرهای تجسمی، تخصص پوستر و جشنواره «مسجد کانون نشاط» اقدام شود.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ دانست و گفت: جوایز بخش مسجد محله شامل ۶ هدیه یک میلیون تومانی برای ۶ نفر و یک هدیه ۲ میلیون تومانی برای یک نفر و در بخش ملی یک هدیه سه میلیون تومانی برای یک نفر و ۲ هدیه ۲ میلیون تومانی برای ۲ نفر است.

منتشر شده در :2023/06/06 - 07:06|شناسه خبر: 84992 118 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه