امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۰:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پذیرش دانشجوی ارشد در ۳ رشته جدید دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از دریافت مجوز پذیرش دانشجو در ۳ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از ” افق دنا ” ارسلان بی نیاز در این خصوص گفت: با توجه به پیگیری‌های مکرر، بررسی‌های انجام گرفته و ظرفیت‌های استان با در نظر گرفتن رشته‌های کاربردی، پرمخاطب، نیاز محور و اشتغالزا، جهت اخذ مجوز از دفتر گسترش آموزش عالی اقدام کرده ایم.

وی افزود: رشته کارشناسی ارشد شامل علوم اقتصادی گرایش اقتصاد محیط زیست، آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم در دانشگاه پیام نور یاسوج و حقوق خصوصی در دانشگاه پیام نور دهدشت برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

بی نیاز تصریح کرد: در حال حاضر سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های پیام استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با این تعداد رشته ارشد جدید، تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور این استان به ۶ رشته خواهد رسید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان در پایان بیان کرد: هم اکنون بیش از پنج هزار دانشجوی خانم و آقا در رشته‌های مختلف دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بوده که از این تعداد، ۳۰۰دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

منتشر شده در :2023/06/06 - 07:06|شناسه خبر: 85010 134 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه