امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۸:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گاف عجیب شبکه دنا در معرفی امام جمعه شهر دهدشت! + تصاویر

و این بار سایت شبکه دنا که به انتشار برخی اخبار استان می پردازد در یک اقدام غیره حرفه ای خبری از امام جمعه دهدشت منتشر کرده است که نه تصویر و نه متن خبر هیچ کدام مربوط به امام جمعه این شهر نمی باشند!

راه ملت: یکی از وظایف رسانه ها حفظ هویت است و امروز در هر استانی با راه اندازی مراکز صدا و سیما و شبکه های رادیویی این مهم در دستور کار قرار دارد.

زبان های محلی، آداب  و رسوم و قصه ها و متل ها در هریک از استانهای کشور اسباب وحدت ملی را فراهم می سازد، در این راستا شبکه های محلی بسیاری از آداب و رسوم ها و باورمندی ها را احیا می کنند و اقوام و قومیت ها را هویت می بخشند.

توجه به آیین های مردم این استان و نیازهای استانی به صورت  واقع بینانه و جامع درکنار همگرایی مسئولان امر باید محور باشد، اما همیشه یک انتقاد کاملا صحیح به شبکه استانی کهگیلویه وبویر احمد وارد بوده و هست! و آن عدم پوشش و نوعی نابرابری در گزارشات اخبار و برنامه های سراسر استان می باشد.

عدم پوشش صحیح اخبار دیگر نقاط استان و حتی گاها تبعیض در زمان پخش اخبار و تصاویر نقاط مختلف استان نوعی حس را به بیننده القا می کند که گویی این شبکه تنها نام استانی بودن را یدک می کشد.

استانی به کوچکی کهگیلویه وبویر احمد از لحاظ وسعت و جمعیت را به راحتی می توان با رسانه ای که هم حمایت مالی و هم حمایت معنوی و مردمی خوب و مناسبی دارد بخوبی پوشش داد اما این امر در استان ما هنوز که هنوزه نهادینه نشده است.

و این بار سایت شبکه دنا که به انتشار برخی اخبار استان می پردازد در یک اقدام غیره حرفه ای خبری از امام جمعه دهدشت  با عنوان ” رسالت دبیران ومعلمان بسیار مهم است ” منتشر کرده است که نه تصویر  و نه متن خبر هیچ کدام مربوط به امام جمعه این شهر نمی باشند!

همانگونه که می دانید امام جمعه دهدشت حجت الاسلام سیدنصیر حسینی می باشد، اما در این خبر شبکه دنا از حجت الاسلام تقوی به عنوان امام جمعه شهر دهدشت نام برده است در حالی که ایشان امام جمعه موقت شهر دهدشت می باشند و جالب تر اینکه تصویری که برای این خبر انتخاب شده است مربوط به امام جمعه شهرستان باشت می باشد!

تصویر انتخاب شده توسط شبکه دنا مربوط به برگزاری مراسم نماز عید قربان شهرستان باشت در سال ۱۳۹۲ می باشد که از اینجا قابل مشاهده است.

 

۲۰۴۳۴- نمازجمعه دهدشت

رسالت دبیران ومعلمان بسیار مهم است - نمایش محتوای خبر - صدا و سیمای کهگیلویه و بویر احمد ۲۰۱۵-۰۹-۲۰ ۰۰-۴۴-۵۶

 

 

منتشر شده در :2015/09/20 - 01:09|شناسه خبر: 15633 1455 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه