امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۴۳:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح خیابان بنام شهدای قیام ۱۹ آبان گچساران

در این آیین خیابان شهدای ۱۹ آبان حدفاصل پاسگاه درون شهری راهنمایی و رانندگی تا مسجد شهیدان افتتاح شد

راه ملت: حضور مسئولان شهرستان گچساران، امام جمعه این شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان خیابان ۱۹ آبان شهرستان گچساران افتتاح شد.

یدالله مرادی در حاشیه آیین افتتاح این خیابان اظهار کرد: گچساران یکی از شهرهایی است که در نهضت پیروزی انقلاب نقش بزرگی را ایفا کرد.

وی با بیان اینکه مردم گچساران قبل از پیروزی انقلاب تاکنون در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند، افزود: این مردم ولایی با تقدیم چندین شهید در مبارزات پیش از انقلاب دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران بیان کرد: واقعه‌ای به این عظمت و تحرک‌آفرین که نماد عظمت مردم گچساران و همراهی و همگامی آنان با حرکت انقلابی در چارچوب یک قیام آگاهانه بوده، باید ماندگار تاریخ زرین مبارزات این دیار شود.

۱۳۹۴۰۸۱۹۰۰۰۷۲۱_PhotoL

این مسئول با بیان اینکه مبارزات مردم گچساران در دوران نهضت در جنوب کشور نمونه است، تصریح کرد: به دلیل حماسه بزرگ دستگاه‌های مربوطه و مدیران شهرستانی و استانی با برگزاری یادواره گرامیداشت آن قیام و شهدای والامقام آن روز باید برنامه‌های ویژه داشته باشند.

وی با پاسداشت یاد شهدای این روز در گچساران گفت: شهیدان والامقام سید نجف بلادیان، مذکور پارسی، حسین فراشبندی، حسین امینی، غریب پرویزی و حسین کیامرثی شهدای این روز بزرگ در گچساران بودند.

مرادی تصریح کرد: برگزاری همایش‌هایی که یادآور آن روزهای تاریخی و به یاد ماندنی است، ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش فارس، در این آیین خیابان شهدای ۱۹ آبان حدفاصل پاسگاه درون شهری راهنمایی و رانندگی تا مسجد شهیدان افتتاح شد. /منیع: فارس

 

منتشر شده در :2015/11/11 - 09:11|شناسه خبر: 18070 552 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه