امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۵:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه قلعه‌رئیسی

همه مسئولان استان از پتانسیل‌های دانشگاه‌ها و جامعه دانشگاهی بهره بگیرند

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: پایه و زیربنای هر کشوری قدرت علمی است

راه ملت: حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته پژوهش با گرامیداشت این هفته، اظهار داشت: پایه و زیربنای اقتدار هر کشوری در قدرت علمی است که همین قدرت علم سبب ایجاد ثروت، قدرت نظامی، سیاسی و اقتصادی می‌شود و منشأ علمی است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی بیان کرد: امروز نقشه مهم دشمن متوقف کردن حرکت علمی در کشور، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است و باید پژوهش هدفمند شود.

وی افزود: هفته پژوهش بهترین فرصت است که با تفکر و اندیشه‌ورزی، مسائل گذشته، حال و آینده را بازبینی و بررسی کنیم، چراکه انقلاب اسلامی فرصتی بسیار مطلوب، برای پیگیری این مسئله حیاتی است.

صلواتی با بیان اینکه هر انسانی مکلف است در راه تحقیق، پژوهش و فناوری زحمت بکشد و کار کند، تصریح کرد: همه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد باید از پتانسیل‌های دانشگاه‌ها و جامعه دانشگاهی در جهت رشد و توسعه همه جانبه استان بهره بگیرند و ارتباطات بیشتری با دانشگاه ها داشته باشند.

خطیب جمعه قلعه‌رئیسی یادآور شد: هرکس در این جامعه زندگی می‌کند، باید مسئله پژوهش، تحقیق و فناوری را توسعه و گسترش دهد و به این وسیله وجدان انسانی خود را آرام و مطمئن نگه دارد.

وی تأکید کرد: هفته پژوهش فرصتی ارزنده برای آشنایی هرچه بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد از نتایج ارزشمند پژوهش و تحقیق در ادارات است.

 

منتشر شده در :2015/12/16 - 09:12|شناسه خبر: 20058 708 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه