امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۴۰:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اميررضا محمدی

سید محمد موحد شما باید بیایید

روی سخنم با شخص سید محمد موحد می باشد که هم اکنون از فیلتر شورای نگهبان گذشته است و همچنان بر روی کاغذ کاندیدای تهران هستند . علیرغم اینکه برخی هم اخلاق سیاسی هم شرعی را زیر پا گذاشتند اما شما نشان دادید که مانند همیشه فقط به خدمت صادقانه می اندیشید

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت، امیررضا محمدی :

انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در شرایطی برگزار گردید که چهره نام آشنای سیاسی کشور غایب بزرگ آن بود و بواسطه مهر عدم صلاحیت شورای نگهبان ، سید محمد موحد که انتخابات همواره با نام ایشان گره خورده بود و هست نتوانست در کورس رقابت انتخاباتی حضور پیدا کند. موحد نشان داد که چه نماینده باشد و چه نباشد همواره محل رجوع مردمیست که هم وی به آنها خو گرفته است و هم مردم به وی .
به لطف الهی و با درایت شورای محترم نگهبان مجددا صلاحیت سید محمد موحد به اثبات رسید تا همه شایعات و سخنان بی پایه و اساس مغرضان فروکش نماید . موحد نیز نشان داد در فراز و نشیب سیاست از پختگی کامل بهره برده و بجای قهر و کناره گیری از فضای سیاست به رایزنی و پیگیری با دستگاههای مسئول بپردازد تا حقانیت خود را که در دور گذشته انتخابات بواسطه فرصت کم نتوانست به اثبات برساند در این ایام مسجل کند.
ثبت نام ایشان از حوزه انتخاباتی تهران را نیز باید بدلیل شم سیاسی و آینده نگری وی نسبت داد تا هم دور از هیاهوها و بداخلاقی های سیاسی به مقصود خود برسد و هم با دید بازتری تحولات سیاسی حوزه هایی که خواستار کاندیدا شدن وی بودند را رصد کند .
از چند ماه قبل از زمان ثبت نام ، همه منتظر بودند تا ببینند موحد در کدام حوزه انتخابیه نام نویسی می کند . آیا کهگیلویه را انتخاب میکند یا بهبهان ؟ آیا به ماهشهر و رامهرمز میرود یا یاسوج و گچساران ؟ اینکه نام موحد همزمان چندین حوزه انتخابیه را تحت تاثیر قرار میدهد را باید به حساب مردم داری و محبوبیت واقعی و مقبولیت سیاسی و اجتماعی ایشان گذاشت .
روی سخنم با شخص سید محمد موحد می باشد که هم اکنون از فیلتر شورای نگهبان گذشته است و همچنان بر روی کاغذ کاندیدای تهران هستند . علیرغم اینکه برخی هم اخلاق سیاسی هم شرعی را زیر پا گذاشتند اما شما نشان دادید که مانند همیشه فقط به خدمت صادقانه می اندیشید .
جناب آقای موحد
درست هست که شما تمایلی به ایجاد انشقاق در تشکیلات سیاسی ندارید و همچنان بر اخلاقیات پایبند هستید اما نیک بدانید هیچکدام از هواداران و دوستداران جنابعالی نیز انتظاری جز این از شما ندارند و خواهان این هستند که به وفاداری ده ها هزار مرد و زن و پیر و جوان از اقشار مختلف توجه بفرمایید و هرچه زودتر این جمعیت کثیر را که اکثریت مطلق منطقه کهکیلویه ، بهمئی ، لنده و چرام را تشکیل می دهند را با تصمیم قاطع خود مبنی بر تغییر حوزه انتخابیه از تهران به کهکیلویه مشعوف سازید .
به نظر میرسد هم حضرتعالی هم حضرت حجت الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی که دو بال این تشکیلات سیاسی هستید باید به خواست اکثریت جامعه احترام بگذارید و جامعه را از بلاتکلیفی رهایی بخشید . میراحمد تقوی ( حفظه الله ) همچنان که برای شما مورد احترام می باشد برای همه ما در شهرستانهای مختلف این حوزه مورد وثوق و احترام می باشد ، همگان هم میدانند که تاخیر شما در تغییر حوزه انتخابیه تا کنون صرفا به احترام ایشان بود تا با تحلیل های علمی و کارشناسی مستدل گروههای مختلف اعم از سادات محترم و چهره های سیاسی و دانشگاهی و نخبگان و معتمدین ، واقعیات موجود برای ایشان تبیین گردد . متاسفانه تا این لحظه سخنان مشفقانه دوستان و گروههای مختلف کارساز نبود .
عدم توجه این عزیز که سالها به هدایت مردم منطقه مشغول بوده است تکلیف را از جنابعالی ساقط نمی کند و شما موظف به لبیک گفتن به دهها هزار فردی هستید که شبانه روز چشم انتظار آمدن شما هستند .

اگر از منظرمیثاق نامه بنگریم شما باید عامل به میثاق نامه باشید و به بند بند آن توجه فرمایید که هم زمینه ساز حضور شما می باشد و هم تکلیف شما را مشخص می نماید .

اگر دیگران به عهد وفای خود و قسم به قرآن عمل ننمودند شما باید پایبند باشید . مگر نه اینست که شما نیز در برابر کلام الله مجید و در پیشگاه خداوند امضا فرمودید ؟ مصرانه و موکدا” خواهان عمل شما به برجام اصولگرایان هستیم چه دیگران به عهد خود وفا کنند و چه خدای ناکرده به قرآن پشت نمایند  . شما و دیگران تعهد داده اید در صورت تایید صلاحیت سید محمد موحد تنها یک کاندیدا در انتخابات داشته باشید و آنهم شخص شما هستید . بدیهی است در صورت عدم تمکین سایر عزیزان از این معاهده و رقابت با حضرتعالی ، مردم خود تصمیم گیر خواهند بود و مانند همه ادوار مختلف رقابتهای انتخاباتی نظر خود را اعلام میدارند .
شاید یک فرد هربغایت محترم از شما انتظار نیامدن داشته باشد اما بدون شک بخش وسیعی از مردم شریف کهکیلویه بزرگ نیز انتظار آمدن شما را دارند . امیدوارم این وظیفه اخلاقی را نسبت به دهها هزار فرد منتظر عملی سازید و با تسریع در آمدن به کهکیلویه اجازه دهید مردم که صاحبان اصلی این نظام هستند نتیجه نهایی را مشخص کنند چرا که از منظر عقل و دموکراسی در خانه اگر کس است یک حرف بس است و مردم این حرف را خواهند زد .
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

منتشر شده در :2016/01/30 - 12:01|شناسه خبر: 22163 1095 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه