امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۷:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حزب ندای ایرانیان از آیت‌الله ملک‌حسینی حمایت کرد

باز هم نوبتی دیگر و فرصتی تازه فرا رسیده است تا مردم در سرنوشت انقلاب و میهن، اثری تعیین کننده داشته باشند. نقش ممتاز مردم در نظام و کشور و مدیریت آن مهم‌ترین دستاورد انقلاب شکوه‌مند اسلامی است

راه ملت: حزب ندای ایرانیان با ارسال پیامی از کاندیداتوری آیت‌الله ملک‍‌حسینی نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری حمایت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسمه تعالی
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»،
باز هم نوبتی دیگر و فرصتی تازه فرا رسیده است تا مردم در سرنوشت انقلاب و میهن، اثری تعیین کننده داشته باشند. نقش ممتاز مردم در نظام و کشور و مدیریت آن مهم‌ترین دستاورد انقلاب شکوه‌مند اسلامی است که به برکت آن ملت بر سرنوشت خود حاکم شده‌اند و دفاع از انتخابات پرشور، دفاع از اصلیترین مبانی انقلاب ماست مردم نیز در صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که پشتیبان نظام برای تحقق اهداف و آرمان‌هایشان هستند.

بدون شک موقعیت حساس کشور در عرصه سیاست داخلی و خارجی اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در این دوره دو چندان کرده است اینک در آستانه برگزاری انتخابات پیش رو حزب ندای ایرانیان شعبه کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی و برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد محمد بهرامی و در حوزه کهگیلویه علی کامرانی مقدم را به عنوان کاندیداهای مورد حمایت خویش اعلام می‌کند. امید است مردم در انتخابات پیش رو حضوری گسترده و حماسه ساز داشته باشند.
حزب ندای ایرانیان شعبه کهگیلویه و بویراحمد

 

منبع: کبنا

منتشر شده در :2016/02/20 - 09:02|شناسه خبر: 23808 986 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه