امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۳۵:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ورود ۲۸۶ هزار گردشگر به کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد از ورود ۲۸۶ هزار گردشگر به این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد.

راه ملت: به نقل از فارس، محمود باقری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۶ فروردین) به خبرنگاران، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۲۸۶ هزار نفر گردشگر وارد استان شده و در شهرستان های مختلف اقامت کردند .

باقری با اشاره به اینکه بیش از ۶۲ هزار نفر دیروز وارد استان شده و اسکان پیدا کرده اند، اظهار داشت: حرم مطهر بی بی حکیمه (سلام الله علیها) با حدود ۹ هزار نفر زائر بیشترین بازدید کننده را در روز گذشته به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: منطقه شلال دون و بافت تاریخی دهدشت هر کدام با پنج هزار نفر بازدیدکننده در رتبه های دوم و سوم قرار دارند .

وی به برپایی جشن عید نوروزدر شهرستان های مختلف استان هم اشاره کرد و گفت: به منظور معرفی نقاط دیدنی و نیز فرهنگ و آداب و رسوم مردم استان به مسافران نوروزی این جشن ها روز هفتم و دوازدهم فروردین به ترتیب در باشت و یاسوج برگزار می شود .

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد با حدود ۳۰۰ جاذبه طبیعی، ۲ هزار و ۶۰۰ اثر تاریخی، بیش از ۷۵۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی است.

منتشر شده در :2016/03/25 - 12:03|شناسه خبر: 25440 565 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه