امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۴:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تاکید کرد:

اقدامات فرهنگی راهکار مبارزه موثر با مواد مخدر

وی با اشاره به نقش مهم زبان هنر و تاثیرگذاری آن بر افکار عمومی جامعه اظهارکرد: ارائه آموزش های لازم در قالب فیلم های مستند نیز در اولویت کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر است.

راه ملت:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اینکه دوره آموزشی مبارزه با مواد مخدر برای کارکنان دولت به زودی اجرایی می شود گفت:اقدامات فرهنگی با رویکرد آموزشی راهکار مبارزه موثر با مواد مخدر است.

به گزارش راه ملت، ایرج کاظمی جو در کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از اولویت های اصلی این کمیته را ترویج فرهنگ آموزش مبارزه با مواد مخدر در بین کارکنان سازمان ها دانست و افزود: برای تامین اعتبار وبرگزاری سمینارهای آموزشی در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به نقش مهم زبان هنر و تاثیرگذاری آن بر افکار عمومی جامعه اظهارکرد: ارائه آموزش های لازم در قالب فیلم های مستند نیز در اولویت کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر است.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه نیز در این نشست با اشاره به تشکیل کارگروه های مختلف در سپاه برای شناسایی معضلات اجتماعی گفت: مبارزه با آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد یکی از اهداف اصلی بسیج است.

سرهنگ سعید برومند زاده برلزوم مستند سازی آموزش های معضلات اجتماعی از سوی نهادها تاکید کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه نیز در این نشست با بیان اینکه بسیاری از خانواده از خطرات مصرف قلیان بی خبر هستند افزود: توزیع قلیان در مکانهای عمومی و سفره خانه های سنتی به یک معضل تبدیل شده است.

سید غفار شفایی پایین آمدن سن اعتیاد را نیز از دیگر معضلات اجتماعی شهرستان دانست و اظهارکرد: باید با ایجاد کارگاه های آموزشی نسبت به کاهش این پدیده شوم در سطح شهرستان اقدام های لازم انجام شود.

منتشر شده در :2016/06/12 - 08:06|شناسه خبر: 28108 596 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه