امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۵:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جشنواره بزرگ فرهنگ و هنر زیلایی برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری جشن روز فرهنگ و هنر”منطقه زیلایی” همزمان با میلاد با سعادتحضرت صاحب الزمان (عج) در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت، رضا دهبانی پور اظهار داشت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری منطقه زیلایی در روستای برد پهن زیلایی برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این که هدف از برگزاری این برنامه برخورداری مردم منطقه زیلایی از یک برنامه فرهنگی و هنری بزرگ است افزود: در این برنامه ظرفیت و قابلیت‌های مختلف مردم این منطقه به ویژه در حوزه‌های فرهنگی و هنری به نمایش گداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه عدالت فرهنگی ایجاب می‌کند که باید سرانه فرهنگی مردم هر منطقه رابه خود مردم آن منطقه برسانیم گفت: این مهم سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تاکید استاندار استان است که در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برنامه ریزی شده است که این برنامه‌ها با محوریت شادی و نشاط اجتماعی در سایر مناطق استان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت: امروز آسیب‌های اجتماعی جوانان ما را حتی در دل روستاها هم تهدید می‌کند باید با هم افزایی و با کمک همدیگر برای ایجاد روحیه امید و نشاط اجتماعی تلاش و برنامه ریزی کنیم.

دهبانی پور گفت: این جشنواره با مشارکت دهیاری‌های منطقه زیلایی با اجرای برنامه‌های متنوع و نشاط بخش فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره روز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ عصر) در منطقه برد پهن زیلایی با اجرای متنوع فرهنگی و هنری از جمله موسیقی محلی، نمایش طنز، شعر خوانی، اجرای مسابقات سرگرمی و آئین‌های بومی و محلی منطقه زیلایی برگزار می‌شود.

 

منتشر شده در :2018/04/30 - 08:04|شناسه خبر: 33962 314 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه