امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۱:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طی حکمی صورت گرفت:

بانوی کارآفرین برتر هم استانی معاون آموزش و پرورش بویراحمد شد

طی حکمی از سوی هادیزارع پور ، خانم آناهیتا مرادیان از کارآفرین های برتر استان و فعال در حوزه فرهنگی و سیاسی به سمت معاونت آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد منصوب شد.

راه ملت: طی حکمی از سوی هادی زارع پور ، خانم آناهیتا مرادیان از کارآفرین های برتر استان و فعال در حوزه فرهنگی و سیاسی  به سمت معاونت آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است :
خواهر ارجمند سرکار خانم آناهیتا مرادیان
با سلام و احترام در در اجرای بخشنامه شماره ۷۱۰/۱۲ مورخ ۹۰/۲/۳۱معاونت محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع و نظر به تعهد و شایستگی و تجربیات ارزنده حضرتعالی در آموزش و پرورش و با عنایت به مصوبه شماره ی ۶۱۴۲/۱۱۹۰ مورخ ۸۲/۱۱/۱۱ شورای عالی اداری و بنا به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد و تصویب کمیته انتصابات اداره کل به موجب این حکم با حفظ سمت دبیری به عنوان معاون آموزش ابتدایی شهرستان بویر احمد پست سازمانی شماره ۲۲-۱-۳۰۸ منصوب می‌شوید. شایسته است با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی با برنامه‌ریزی اصولی و نظارت مستمر بر امور مربوط به حوزه مسئولیت تمام سعی و تلاش خود را صرف پیشبرد اهداف تعیین‌شده نمایید .برقراری روابط صمیمانه با تمام بخش ها و معاونین اداره کل وشهرستان ها و مناطق و جلب همکاری آنان برای استفاده بهینه از فرصت ها را باید همواره جزء وظایف اساسی خود بدانید.امید است در بکارگیری وصایای امام راحل عظیم الشان و رهنمودهای مقام معظم رهبری به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.
هادی زارع پور
مدیر کل
خانم آناهیتا مرادیان دارای مدرک کارشناسی رشته شیمی و دارای ۹ سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشد. ضمناجلسه معارفه وی روز شنبه ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و باحضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
معاونت آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد را تا چند ماه پیش سید محمد قاسم محنایی بر عهده داشت که به افتخار بازنشستگی نائل آمد و روز شنبه از زحمات وی تقدیر خواهد شد .
پرکار ترین معاونت آموزش و پرورش بویراحمد به یک خانم رسید + جزئیات و تصویر
منتشر شده در :2018/05/18 - 04:05|شناسه خبر: 34081 513 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه