امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۶:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۱۴۰ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شدند

رئیس صنعت،معدن و تجارت از شناسایی ۱۴۰ واحد صنفی در سطح استان طی۱۰روز گذشته خبر داد.

راه ملت؛ رئیس صنعت،معدن و تجارت از شناسایی ۱۴۰ واحد صنفی در سطح استان طی۱۰روز گذشته خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد،داریوش دیودیده رئیس صنعت،معدن و تجارت با اعلام این خبر افزود:با اجرای طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات توسط سودجویان،از ۱۱۲۳واحد صنفی در رسته های متفاوت بازرسی بعمل امده که در این راستا ۱۴۰ واحد صنفی دچار تخلف صنفی از جمله گرانفروشی،احتکار،عدم صورتحساب به مشتری و ….شدند.

وی گفت:پرونده های تشکیل شده با ارزش ریالی۴میلیارد و سیصدوهشتاد میلیون ریال طی فرایند قانونی به شعب تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی و صدور حکم ارسال شدند.

دیودیده اظهار کرد:هدف از اجرای این طرح در راستای دفاع از حقوق مصرف کنندگان ، با مشارکت اداره کل تعزیرات حکومتی استان و ادارات تابعه ،فرمانداری شهرستان ها،اتاق های اصناف با محوریت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و ادارات تابعه شهرستانی برگزار گردید.

رئیس صنعت،معدن و تجارت درادامه بیان کرد:بازرسی از واحدهای صنفی بصورت مستمر در دو شیفت صبح و عصر دایر بوده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.وی از فعال بودن سامانه ۱۲۴ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی سازمان صنعت،معدن و تجارت خبر داد و گفت:از عموم هم استانی های محترم تقاضامندیم با اکیپ های نهایت همکاری شود تا بتوانیم جلوی هر واحد صنفی سودجو را بگیریم.

داریوش دیودیده رئیس صنعت،معدن و تجارت اعلام کرد: موج افزایش قیمت ها منشاء استانی ندارد و از طرف کارخانه های تولیدی و فروشندگان خارج از استان ما صورت گرفته که این امر صورتجلسه و به سازمان حمایت از مصرف کنندگان کشور اطلاع رسانی شد.

منتشر شده در :2018/07/02 - 09:07|شناسه خبر: 34358 411 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه