امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۰۳:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر با حضور پنج استان کشور در یاسوج

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال، نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر با حضور پنج استان کشور در یاسوج برگزار می‌شود.

راه ملت: سرهنگ امیرعباس آسمند ظهر امروز در نشست کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس اظهار داشت: نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر ویژه گروه‌های تئاتر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که امسال با حضور پنج استان کشور در یاسوج برگزار می‌شود.

آسمند با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره با حضور استان‌های خوزستان، فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال چهلمین سالروز دفاع مقدس را می‌گذاریم در این راستا ستاد گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس تشکیل و ۹ کمیته تخصصی ذیل این ستاد تعریف شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای گرامی‌‌داشت چهلمین سالروز دفاع مقدس، برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که لازم است در کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس به عنوان یکی از کمیته‌های مهم ذیل ستاد استانی، نگاه‌ ویژه‌ای به اجرای این برنامه‌ها داشته باشیم.

آسمند با اشاره به گوشه‌ای از عملکرد کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: سال گذشته چهار جلسه کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس در استان برگزار شد که این جلسات ۳۲ مصوبه داشت و از این تعداد مصوبه، ۲۱ مورد اجرایی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته ۲۱ عنوان کتاب مکتوب و ۱۰ عنوان کتاب صوتی با حمایت این اداره‌کل تولید شد و امسال نیز تولید ۵۰ عنوان کتاب مکتوب و ۱۰ عنوان کتاب صوتی در دستورکار قرار گرفته که برای اجرای این برنامه نیازمند همکاری ادارات و نهادهای مختلف استان هستیم./فارس

منتشر شده در :2020/05/05 - 02:05|شناسه خبر: 49328 382 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه