امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۵:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دهگردشی فرماندار دنا از مناطق شبلیز/ تسهیلات قرض الحسنه مسکن روستایی به ساکنان شبلیز اعطا می شود

مشکلات مردم منطقه شبلیز در دهگردشی فرماندار دنا از این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش راه ملت از یاسوج و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا؛  پناهی فرماندار دنا با همراهی قائمی بخشدار پاتاوه،مدیران آبفای،بنیاد مسکن،برق،معاون راهداری با مهمان استانی رضایی رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان از روستاهای حومه شبلیز بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.
خوشحالی در چهره مردم حکایت از خواسته هایی هست که سالها در انتظار بودند احساس این بود که به مردمان این ایلات دل خوش به خدمتگزاران نظام بودند و برای خواسته های خود هر چند کوچک امیدوار بودند.
دانش آموز ابتدائی که خود را به نوعی آینده ساز روستای خود میدانست اکنون چهره به چهره با خدمتگزار خود که دیروز ردای علم آموزی داشت و امروز در مسند فرماندار به درد دل آینده ساز روستا که در جای خود جذابیت خاص خود را داشت گوش می داد.
این دانش آموز که رخش نام داشت به عشق معلم خود تقاضای احداث پل ارتباطی به روستای خود برای معلم خود داشت.
پناهی فرماندار دنا که به اتفاق مدیران دستگاههای خدمات رسان به این مناطق سفر کرده در جمع آنها گفت:ما خود را خدمتگزار این مردم شریف که با پوشیدن لباس عشایری در تولید و اشتغال نقش بسزایی داشته اند.
پناهی گفت:در تلاشیم با رصد مشکلات از نزدیک خواسته های مردمی را در حد امکان برطرف نمائیم.
نماینده عالی دولت در دنا گفت: اعتباراتی از منابع شهرستانی در اختیار اداره امور عشایر استان قرار گرفته که براساس نیازمندیها در حوزه آبرسانی بهسازی چشمه ها،روشنایی معابر، راهسازی،ایجاد پل ارتباطی تقویت گردد.
احداث و توسعه برق رسانی،تسهیلات قرض الحسنه مسکن روستایی،احداث و ایجاد پل های ارتباطی، ادامه کمک نمودن بسته های آموزشی تحصیلی از جمله تصمیماتی سفر یک روزه فرماندار دنا به همراه بخشدار پاتاوه، رئیس اداره آموزش و پرورش عشایراستان،مدیران دستگاههای خدمات رسان به مناطق شبلیز بوده است.

 

 

 

 

🇮🇷

منتشر شده در :2020/08/28 - 12:08|شناسه خبر: 53546 768 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه