امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۵:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آخرین وضعیت آغاز سال تحصیلی دانشگاه یاسوج

رئیس دانشگاه یاسوج از آغاز فعالیت کلاس‌های درس این دانشگاه از یکم مهر ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش راه ملت؛«احمد عریان»  در خصوص شیوه برگزاری کلاس‌های آموزشی نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹گفت: همه کلاس‌های تئوری مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه یاسوج در نیم‌سال اول ۹۹ تا اطلاع بعدی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های عملی نیز به صورت حضوری و نوبتی برگزار می‌شود، افزود: هر دو سه هفته ای دانشجویان یک دانشکده در دانشگاه حاضر و کلاس‌های عملی خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌ کنند.

رئیس دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: دانشجویان مقطع دکترا و کارشناسی ارشد که پایان نامه آنها به تصویب شورا رسیده حضور می یابند و از پایان نامه خود دفاع می کنند.

عریان در خصوص خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه نیز تصریح کرد: خوابگاه‌های دانشجویی تنها به دانشجویان تحصیلات تکمیلی دکترا و کارشناسی ارشد واگذار می‌شود چراکه بخاطر شرایط کرونایی در خوابگاه‌ها حدود ۹۰۰ نفر دانشجو ظرفیت داریم.

وی با بیان اینکه قبل از شرایط کرونایی در هر اتاق ۶ نفر حضور داشتند اما هم اکنون پیش بینی شده در هر اتاق خوابگاه دو تا سه نفر حضور داشته باشند، بیان کرد: سرویس رفت و آمد نیز برای دانشجویان وجود ندارد و طی این مدت امکان پخت غذای گرم در سلف سرویس وجود ندارد.

رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: ضدعفونی خوابگاهها و کلاس های درس دانشگاه مرتب انجحام می شود و در آزمایشگاهها نیز فاصله فیزیکی نیز رعایت می شود.

عریان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های برای برگزاری کلاس‌های دانشگاه بصورت مجازی فراهم کرده ایم، تاکید کرد: پهنای باند اینترنت دانشگاه را از ۱.۲ گیگابایت به ۱۱.۲ گیگابایت رسانده ایم و سرورهای دانشگاه را از یک سرور به چهار سرور افزایش داده ایم.

وی با بیان اینکه دانشجویان در محل زندگی خود برای برگزاری کلاس‌های درس بصورت مجازی مشکلاتی را دارند، بیان کرد: در محل زندگی برخی از دانشجویان آنتن دهی ضعیف است و برخی از دانشجویان نیز فاقد گوشی هوشمند هستند که دنبال راهکاری در این زمینه هستیم.

رئیس دانشگاه یاسوج بیان کرد: هم اکنون حدود ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2020/09/08 - 11:09|شناسه خبر: 54130 297 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه