امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۴:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شور عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، رزمایش ایران همدل با موضوع «شور عاطفه‌ها» باهدف تأمین مایحتاج دانش آموزان نیازمند،در استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهربرگزار می‌شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرساله در آستانه سال تحصیلی، جشن عاطفه‌ها به همت کمیته امداد و همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سازمان دانش‌آموزی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شد.

وی افزود: امسال به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و تداوم شیوع ویروس کرونا و همچنین تغییر در نظام آموزشی که بیشتر به‌صورت غیرحضوری و مجازی است جشن عاطفه‌ها با عنوان رزمایش ایران همدل و شور عاطفه‌ها به‌منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
مبشری با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار و دانش آموزان نیازمند بخش روستایی و شهری کمبود وسایل آموزش از راه دور در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا برای ادامه تحصیل است، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) رویکرد جدید جشن عاطفه‌های امسال را برای تأمین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده است.
وی بابیان اینکه بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند، تصریح کرد: با توجه به تقارن«شور عاطفه‌ها» با ایام برگزاری رزمایش همدلی از روز شنبه ۲۲ شهریورماه لغایت جمعه یازدهم مهرماه سال جاری، این رزمایش با موضوع شور عاطفه‌ها و باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: تمامی دفاتر کمیته امداد و شبکه‌های نیکوکاری وابسته به این نهاد آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران برای کمک به دانش آموزان نیازمند هستند.
مبشری تأکید کرد: مردم نیکوکار و خیر کهگیلویه و بویراحمد  می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷*با تلفن همراه کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.
انتهای پیام

منتشر شده در :2020/09/10 - 09:09|شناسه خبر: 54291 332 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه