امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۹:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سومین روز از دهه وقف / توسعه وقف بهترین راهکار برای رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی جامعه

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین راهکار رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی جامعه، توسعه وقف است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین راهکار رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی جامعه، توسعه وقف است.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت به مناسبت دهه وقف ، پنج محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه شاخص استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

عباس نصیرالاسلامی گفت در دهه وقف سه نمایشگاه همه واقف باشیم در سطح استان دایر می باشد که با موضوع ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف فعالیت می نمایند.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقف از جمله کارهایی است که به وسیله آن می‌توان به قرب الهی دست یافت گفت: نکته مهم در این زمینه آن است که با توجه به تغییر و تحولاتی که در جامعه ایجاد می‌شود، باید مردم را نسبت به نیازهای روز آگاه کرد تا وقف‌ها به سمت این نیازها سوق یابند.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی با اشاره به برخی نیازهای جدید در حوزه وقف عنوان کرد: وقف‌های جدید باید با نیازهای امروز منطبق باشند تا نفع حداکثری برای اجتماع داشته باشند که از آن جمله می‌توان به وقف برای اشتغال و ازدواج جوانان اشاره کرد.

منتشر شده در :2021/10/07 - 09:10|شناسه خبر: 68912 229 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه