امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۰:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ بیمه زنبورداران کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنبور داران استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند تحت پوشش این صندوق قرار بگیرندکه از مزایای بازنشستگی برخوردار شوند.

به گزارش راه ملت؛ عیسی کریمی، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با گروه رسانه ای تابش، اظهار کرد: زنبور داران استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند تحت پوشش این صندوق قرار بگیرندکه از مزایای بازنشستگی برخوردار شوند. همچنین اگر زنبورداری دچار بیماری یا حادثه ای شد که منجر به از کار افتادگی کلی شد در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از حمایت، مستمری و حقوق مادام العمر برخوردار خواهیم کرد.

وی افزود: اگر زنبور داری دچار حادثه ای شد و فوت کرد زن و بچه اش مادام العمر حقوق بگیر می شوند.

کریمی اظهارکرد: جوانانی که در زمینه زنبورداری فعالیت دارند و در آینده جایی کار اداری گیرشان آمد، می توانند سوابق بیمه خود را انتقال دهند و زودتر بازنشست شوند و یا اینکه اگر سوابقی در سایر دستگاهها دارید و نمی توانید با آن بازنشسته شوید می توانند با انتقال سوابق خود در این صندوق بازنشسته شوید.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال حق بیمه که زنبورداران برای عضویت در این صندوق پرداخت می کنند ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان و حداکثر ۱۳۳ هزار تومان است و دو برابر این مبلغ را دولت پرداخت می کند که در حال حاضر حداقل سهم دولت بابت یک سال بیمه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و حداکثر سه میلیون و ۱۹۲ هزار تومان است که برای زنبورداران استان حداکثر(سه میلیون و ۱۹۲ هزار تومان) سهم دولت را پرداخت خواهیم کرد تا بتوانیم همه زنبورداران استان را تحت پوشش این بیمه قرار دهیم.

کریمی عنوان کرد: در آینده نزدیک دنبال ارائه خدمات کوتاه مدت ازجمله بیمه تکمیلی درمان و درمان هستیم.

وی بیان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده دارد. در یک خانواده اگر ۱۰ نفر هم دارای سن ۱۸ سال به بالا و زیر ۵۰ سال باشد بیمه این صندوق شوند.

منبع: تابش آنلاین

منتشر شده در :2022/06/21 - 10:06|شناسه خبر: 76035 147 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه