امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۰۵:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

درخشان در نشست مشترک دستگاه‌ها و تشکل‌های انقلابی، عنوان کرد؛ رویکرد دولت سیزدهم، مردمی کردن حوزه فرهنگ است/ ضرورت ایجاد خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه‌های فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای برنامه های خلاقانه فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش راه ملت؛ نشست مشترک دستگاه ها و تشکل های انقلابی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ،مدیرکل حوزه هنری استان، یکی از مسئولان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، معاون فرهنگی سپاه و جمعی از فعالان فرهنگی و هنری برگزار شد.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست با اشاره به سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بعد مردمی کردن حوزه فرهنگ افزود: در دولت سیزدهم و بنا به شعار دولت اساسا مردمی بودن ریشه در مسئله فرهنگ دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و انقلابی حوزه فرهنگ در تحقق شعار مردمی بودن فعالیت های فرهنگی باید یک همگرایی و همدلی بیشتری داشته باشند ضرورت دارد این جلسات ماهیانه به میزبانی یک دستگاه برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر همکاری دستگاه‌های فرهنگی و تشکل های انقلابی و مردمی برای اجرای ماهیانه یک فعالیت فرهنگی و هنری خلاقانه با محوریت مردمی بودن تاکید کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با استقبال از پیشنهاد اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی افزود:در شرایط کنونی مردمی کردن فعالیت ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

در ادامه این نشست رئیس حوزه هنری ،معاون فرهنگی و هنری سپاه و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

منتشر شده در :2022/11/06 - 03:11|شناسه خبر: 80254 324 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه