امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۴۵:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توزیع ۴۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

معاون اجرایی ستاد فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان در مناطق مختلف استان در حال توزیع است.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایرنا، رزمایش همدلی و احسان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

ابوذر صناعی نیا روز یکشنبه در حاشیه این رزمایش، اظهار کرد: دراین برنامه همدلی و احسان تعداد چهار هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، سوپ آماده و رب گوجه است اضافه کرد: ارزش هر بسته معیشتی در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان هشت میلیون ریال است.

صناعی نیا تاکید کرد: این بسته های غذایی توسط گروه های جهادی، مساجد فعال و دیگر تشکل های مردمی در نقاط محروم و نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله حاشیه شهرها توزیع می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این برنامه به ترویج همدلی و کمک کردن به نیازمند اشاره کرد و از مردم و دیگر نهادها خواستار ادامه دادن این اقدامات خیرخواهانه شد.

منتشر شده در :2023/04/18 - 05:04|شناسه خبر: 83301 137 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه