امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۴:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد: نقش کافی‌نت‌ها در تنظیم یک اظهارنامه برای مودی تایید کننده است

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در کارگاه آموزشی کافی نتداران در اتاق اصناف یاسوج گفت: نقش کافی نت در تنظیم یک اظهارنامه مالیاتی دقیق و شفاف برای مودیان مهم وتعیین کننده است.

به گزارش راه ملت؛ میلاد فرخان ثبت دقیق اطلاعات ومستندات با مشاوره و اشراف متصدیان ثبت امور اظهارنامه در کافی نت ها برای کامل بودن اطلاعات مورد نیاز یک مساله مهم برای تامین حقوق متقابل مودیان و اداره کل امور مالیاتی است.

وی بابیان اینکه ثبت نشدن اطلاعات مالی مودیان کتمان محسوب می شود و مشمول جریمه سنگین می‌شود،افزود:برگزاری این کارگاه برای متصدیان کافی نت ها به عنوان قشری صاحب تخصص وتجربه در راستای ترویج فرهنگ مالیاتی وکمک به حفظ حقوق مودیان در فرایند ثبت اظهارنامه،فرم تبصره ۱۰۰ ومالیات برارزش افزوده برگزارشده است.

دراین کارگاه سیدمسعود حسینی از مدرسان قوانین مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان دراین نشست با کافی نت ها به صورت مشرح به تبیین دستورالعمل ثبت جداول اظهارنامه وفرم تبصره ۱۰۰ وبایدها ونباید های این مقوله مهم پرداخت.

حسینی به اهمیت کار کافی نت ها و لزوم تخصصی شدن فرایند انجام امور اظهارنامه دراین صنف خدمات مردمی تاکید کرد و افزود:گاهی بی دقتی در میزان فروش کالا وخدمات مودی و ثبت ناقص این اطلاعات خسارات زیادی را متوجه مودی می کند که در این راستا برخی مواقع ثبت نشدن درآمد واقعی مودی باعث مشمول جریمه ۳۰درصدی کتمان خواهد شدکه این کوتاهی در انجام درست ثبت اظهارنامه برای مودی جبران ناپذیر است.

منتشر شده در :2023/06/11 - 08:06|شناسه خبر: 85234 180 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه