امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۳:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی: معاون وزیر و مدیران کل ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد فرودگاه یاسوج شدند

سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ارشاد،مدیرکل امور استانها، مدیرکل امور اداری و منابع انسانی،مدیرکل نوسازی و تحول اداری و مدیرکل طرحهای عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دعوت امین درخشان وارد فرودگاه یاسوج شدند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:دکتر سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ارشاد،دکتر مهدی رمضانی مدیر کل امور استانها، دکتر مهدی باب الحوائجی مدیرکل امور اداری و منابع انسان ،دکتر محمدی مدیرکل نوسازی و تحول اداری ،مهندس برکت مدیر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.
درخشان در ادامه با بیان اهمیت این سفر افزود: معاون محترم وزیر و مدیران ستادی به منظور بررسی مسائل و مشکلات زیر ساخت ها و پروژه های عمرانی و بررسی شرایط فرهنگی استان دعوت استان را پذیرفتند و در استان حضور یافتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد:در این سفر هم مسائل و شرایط فرهنگی و هنری و زیر ساخت و همچنین شرایط پرسنل این اداره کل مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
درخشان گفت:بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگ تالار مرکزی یاسوج و سایر پروژه ها فرهنگی به تعمیر و تجهیز فرهنگسراها و زیر ساخت های فرهنگی و هنری استان و شهرستانها از اهداف سفر هیات وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی به ریاست دکتر اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت به استان است.

منتشر شده در :2023/06/24 - 08:06|شناسه خبر: 85577 190 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه