امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۹:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور معاون محترم تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت استان؛

آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر شاه میرزایی معاون محترم تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: معافیت‌های مالیاتی برای استان‌های محروم در برنامه سازمان امور مالیاتی و وزارت صمت قرار دارد و از جمله آنها، موافقت نامه‌های ۱۰ ساله برای این مناطق است که باید اعمال شود.
دکتر شاه میرزایی عنوان کرد: این دولت میراث‌دار ناترازی زیادی بوده که مشکلات را ایجاد کرده است و این ناترازی ناشی از مشکلات ارزی و سیاست‌های غلط درگذشته بود و سال‌ها طول می‌کشد که این مسائل برطرف شود.
دکتر شاه میرزایی ادامه داد: حوزه صنعت، معدن و تجارت گاهی با یک سری تنگ‌نظری‌ها روبرو است، خود تحریمی داریم، تفکرات غلطی که راه هر گونه تسهیلات و سرمایه‌گذاری را می‌بندند.
دکتر سید امیر تیمور موسویان سرپرست جدید اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای رونق تولید و اشتغال در استان بهره برد و این استان، محل امنی برای سرمایه گذاران خواهد بود و خاک پای آنها را طوطیای چشمانمان می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، در این آیین با حضور دکتر شاه میرزایی معاون محترم تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت از خدمات آقای کریم روزبهان تقدیر و آقای سید امیر تیمور موسویان به عنوان سرپرست جدید اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2023/10/30 - 12:10|شناسه خبر: 88491 161 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه