امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۶:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پاکسازی و برف‌روبی محورهای برف‌گیر استان کهگیلویه و بویراحمد توسط عوامل راهداری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خبر دادپاکسازی و برف روبی محورهای برف گیر استان کهگیلویه و بویراحمد توسط عوامل راهداریحمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از اعلام هواشناسی، با استقرار عوامل راهداری در راهدارخانه ها آمادگی مواجه با این بارش‌ها را داشتیم.

به گزارش راه ملت؛حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۶۰ گردنه سخت گذر و برف گیر در محورهای مواصلاتی سطح استان وجود دارد که به صورت مستقیم کارکنان راهداری جهت بازگشایی پای کار آمدند.

وی از هم وطنانی که قصد تردد از معابر برون شهری استان را دارند خواست وسایل نقلیه خود را ابتدا قبل از سفر از لحاظ سلامت و ایمنی آزمایش و تست نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توصیه کرد: اتومبیل های کاربران جاده ای مجهز به سیستم گرمایشی،. سوخت کافی، زنجیر چرخ، جیره خشک باشد و بارعایت فاصله طولی با خودروی جلویی در ادامه سفر با عوامل راهداری همکاری نمایند.

پیمانجو افزود: در صورت هرگونه مشکلی در تردد مردم می توانند به صورت تمام وقت و آنلاین قبل، حین و بعد از سفر با سامانه مرکز مدیریت راههای استان (۱۴۱) ارتباط برقرار نمایند.

منتشر شده در :2024/01/13 - 01:01|شناسه خبر: 89230 117 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه