امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۳:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حضور بازرس کل کهگیلویه وبویراحمد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی/ شاهد برگزاری خوب جشنواره‌های امسال فجر در استان بودیم که شایسته قدردانی است/باید همه دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگ را کمک کنند/درخشان: بیش از ۷ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری در سینما هنر یاسوج به تماشای فیلم‌های سینمایی نشستند/برگزاری جشنواره موسیقی فجر از ۲۷ بهمن‌ماه تا ۱اسفند در استان

صالحی با حضور در اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی از روند برگزاری فعالیت‌های فرهنگی وهنری وجشنواره های فجر بازدید کرد.

به گزارس راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شخصا درروند برگزاری جشنواره‌های فجر بویژه جشنواره فیلم فجر قرار داشتم افزود:استقبال از اغلب اکران‌ها خوب بود و برنامه‌ریزی خوبی هم در این خصوص گرفته شد.

وی در ادامه از برنامه‌های فرهنگی و هنری که در فرهنگ و ارشاد اسلامی که علی رغم مشکلات اعتبارات برگزار شده قدردانی کرد و افزود:درشرایط فعلی فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های فرهنگی وهنری یک ضرورت جدی است.

در این دیدارامین درخشان مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری گفت: امسال در دهه فجر شاهد تنوع برنامه‌ها و جشنواره‌های فیلم ،موسیقی ،تجسمی و شعر بودیم.

درخشان حمایت از حوزه فرهنگ هنر را نیاز امروز جامعه دانست و ازمدیرکل بازرسی استان خواست شرایط وهماهنگی بین دستگاه‌ها برای رونق بیشتر فعالیت‌های فرهنگی را تسهیل نمایند.

وی در پایان از حضور بازرس کل استان وهیئت همراه که توجهی به مسائل فرهنگی استان دارند قدردانی کرد.

منتشر شده در :2024/02/13 - 07:02|شناسه خبر: 89906 63 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه